حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با نزدیک شدن به معرفی Huawei Mate 10 قیمت Mate 9 کاهش یافت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، موبایل، هواوی

به نظر می‌رسد شرکت هواوی در حال کار بر روی Huawei Mate 10 است تا آن را در ماه اکتبر معرفی کند و یکی از نشانه‌های ورود این فبلت پرچمدار کاهش قیمت Mate 9 است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ریچارد یو مدیر عامل شرکت هواوی تکنولوژی گفته است Mate 9 رقیب خوبی برای آیفون 8 خواهد بود. Huawei Mate 9 Pro با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 4699 یوان (704 دلار) در چین به فروش می‌رسید ولی در حال حاضر قیمت آن به 3780 یوان (565 دلار) کاهش پیدا کرده است. Huawei Mate 9 هم در نسخه 4/32 هم اکنون یه قیمت 3099 یوان (465 دلار) به فروش می‌رسد. این کاهش قیمت احتمالا برای ورود Mate 10 است.

بری لی معاون فروش هواوی هم تایید کرد که Huawei Mate 10 یک فبلت پرچمدار قدرتمند با نرم افزار پیشرفته است و در شبکه 4G بسیار بهینه شده است و از 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. با این که هواوی به طور رسمی تاریخ عرضه Mate 10 را اعلام نکرده است ولی عکسی از یک دعوت نامه واقعی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی در تاریخ 16 اکتبر در مونیخ المان معرفی خواهد شد.

شایعات مختلفی منتشر شده است که مهم ترین آن‌ها عرضه Mate 10 در دو نسخه معمولی و پرو مانند سال قبل است که پرو دارای صفحه نمایش بدون حاشیه است و هردو آن‌ها از دستیار هوشمند جدید هواوی استفاده خواهند کرد.

نظر شما درمورد فبلت‌های جدید هواوی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از اونجایی ک هنوز عکسی منتشر نشده، خیلی هیجان دارم برای این گوشی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور