حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی‌های جدیدی از شیائومی ردمی نوت 5A لو رفت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

شیائومی ردمی نوت 5A دارای فلش برای دوربین جلو است و از حافظه جانبی (micro SD) پشتیبانی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی سال گذشته با معرفی ردمی نوت 4 قصد فتح بازار گوشی‌های ارزان قیمت را داشت؛ به طور طبیعی، نسل بعدی این سری توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده. به خصوص ردمی نوت 5A.

این گوشی روز 21 آگوست یا 30 مرداد، یعنی دوشنبه، به طور رسمی معرفی خواهد شد و ما هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی نداریم. امروز مدیر عامل شرکت شیائومی، لی جون، بعضی از ابهامات را بر طرف کرده و اطلاعاتی از این گوشی را به ما تحویل داده است. اولین مورد، وجود یک درگاه حافظه جانبی جدا از دو درگاه سیم کارت است. نسخه‌های قبلی لز طراحی هیبریدی (یعنی یک درگاه سیم کارت و یک درگاه با قابلیت پشتیبانی از یک سیم کارت یا یک Micro SD) برخوردار بودند و این عمل پیشرفت خوبی محسوب می‌شود.

دومین مورد مربوط به دوربین جلو است. بعد از انتشار اخبار گیج کننده، امروز مشخص شد که دوربین حلوی این دستگاه 16 مگاپیکسلی خواهد بود و یک فلش برای نور کم این دوربین را همراهی خواهد کرد. ممکن است نسخه‌های ارزان‌تر 13 مگاپیکسلی یا 5 مگاپیکسلی باشند.

گفته شده که این گوشی صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی خواهد داشت و حجم باتری آن 3000 میلی‌آمپر-ساعتی خواهد بود. این گوشی 7.3 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و از فناوری‌های ارتباطی بروز استفاده خواهد کرد. نسخه پایه از اسنپدراگون 425، 2 گیاپگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد و نسخه ویژه از اسنپدراگون 430 یا 435، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ممکن است گوشی حسگر اثر انگشت هم داشته باشد. مدل ضعیف‌تر 150 دلار و مدل قوی‌تر 180 دلار قیمت خواهد داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...