حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر پس زمینه گوشی‌هوشمند Essential

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، مطالب ترنجی، موبایل

تصاویر پس زمینه گوشی‌هوشمند Essential منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوشی‌هوشمند اندی رابین باید با پرچمداران موجود در بازار مانند گلکسی اس8 و یا آیفون 7 رقابت کند. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1312X2560 ، محافظ صفحه نمایش گوریل گلس 5 می‌باشد و از اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی که یکی از آن تصاویر رنگی و دیگری تک رنگ را ثبت می‌کند در قسمت پشت قرار دارد. این ترکیب به شما اجازه گرفتن تصاویر بهتر در محیط کم نور را می‌دهد.

دوربین 8 مگاپیکسلی وظیفه سلفی و چت‌های ویدیویی را بر عهده دارد. در قسمت پشت یک جفت مگنت برای ماژول‌های دستگاه وجود دارد. در حال حاضر این ماژول ها یک دوربین 360 را شامل می‌شوند. این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت 3040 میلی آمپر استفاده می‌کند و اندروید 7 به صورت پیش فرض بر روی آن نصب است.

این گوشی هوشمند دارای هیچ‌گونه نشانه‌ایی روی خود نیست و با بدنه تیتانیومی و سرامیکی آن شاید بتوانید از چند مورد زمین خوردن آن جان سالم بدر ببرید. اگر می‌خواهید تمام ویژگی‌های گفته شده را داشته باشید باید این گوشی‌ هوشمند را خریداری کنید اما اگر تنها خواهان تصاویر پس زمینه آن هستید می‌توانید از 6 پس زمینه آن که در زیر مشاهده می‌کنید استفاده کنید.

نظر شما درباره تصاویر زمینه این گوشی‌ هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید