حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ممکن است گوشی هوشمندی را با اندروید وان و بدون رابط کاربری MIUI عرضه کند

زمانی که کمپانی گوگل اندروید وان را که یک نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید محسوب می‌شد، معرفی کرد توانست به وسیله‌ی گوشی‌های هوشمندی که از آن بهره می‌بردند ثبات خود را در بسیاری از بازارها تضمین کند. با این حال، این گوشی‌های هوشمند در بازارهای بی‌شماری در دسترس نبوده و تنها گوشی‌های سری Nexus و Pixel به رقابت با دیگر بزرگان این صنعت می‌پردازند که باعث شده جای خالی گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه با این سیستم عامل به شدت احساس شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با این حال گوگل از این سیستم عامل پشتیبانی کرده و هر ساله نسخه‌ی جدیدی از آن را منتشر می‌کند. در حال حاضر شایعاتی انتشار یافته که ادعا می‌کند کمپانی شیائومی به دنبال عرضه‌ی گوشی هوشمندی با اندروید وان است که چندان بعید هم به نظر نمی‌رسد. انتظار می‌رود تا به زودی شاهد روانه دستگاهی با این سیستم عامل از سوی پنجمین شرکت عظیم چین به بازار باشیم.

شیائومی Mi 5X که در گذشته معرفی شده بود، اخیرا گواهی POSTEL کشور اندونزی را دریافت کرده و نکته جالب توجه این است که این دستگاه در این کشور برخلاف چین با رابط اختصاصی MIUI عرضه نمی‌شود. علاوه بر این مورد تایید شده است که Mi 5X از نرم‌افزارهای توسعه یافته گوگل بهره می‌برد که به این معنیست که این گوشی هوشمند از اندروید وان استفاده می‌کند.

متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که اولین گوشی هوشمند شیائومی با اندروید وان چه زمانی معرفی و عرضه خواهد شد، اما امیدواریم تا جزییات بیشتری از آن زمان نمایش اندروید O در 21 اوت فاش شود.

به نظر شما شیائومی با پشتیبانی از این سیستم عامل سبب تغییر سرنوشت آن خواهد شد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

معرفی کرده که😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا