حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر‌های تازه‌ای از اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سونی، کانسپت

طی چند روز اخیر ، مطالبی درمورد طرح‌های مفهومی و تصاویر فاش شده از اکسپریا ایکس زد 1 برای شما منتشر کرده بودیم. حال طرح‌های مفهومی تازه‌ای برای این گوشی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما تصاویر زیادی از اکسپریا ایکس زد 1 را دیده‌ایم و تا حدودی به طراحی احتمالی این دستگاه دست پیدا کرده‌ایم. اما موضوع اینجا است که سونی قصد معرفی سه گوشی در ایفا 2017 را دارد و به احتمال زیاد به غیر از اکسپریا ایکس زد 1 ، نسخه کامپکت این گوشی نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت ، پرچمداری در کالبد ابعادی کوچک است.

و این هم رندر‌هایی از اکسپریا ایکس زد 1. در داخل تصویر این گوشی دارای صفحه نمایش کوچک و ابعادی کوچک است ، همچنین حاشیه‌های کمی دارد اما به نظر می‌رسد سونی هنوز قصد کم کردن حاشیه‌‌های بالا و پایین صفحه نمایش خود را ندارد. اما با این حال ، پرچمدار امسال نوکیا یعنی نوکیا 8 از حاشیه‌های زیاد تری نسبت به این گوشی برخوردار است.

به گفته شایعات این گوشی قرار است صفحه نمایشی 4.6 اینچی داشته باشد. همچنین ابعاد این گوشی 129.5×64.5×9.4MM است و به همراه جک 3.5 میلی متری صدا قرار است رونمایی شود. همچنین این گوشی درگاه کارت حافظه جانبی دارد و از رابط یو‌اس‌بی تایپ سی در ساخت این گوشی استفاده شده است.

طبق شایعات این گوشی از فلز ساخته نشده است. همچنین اسپیکر استریو در جلوی گوشی قرار دارد. بر اساس شایعات دیگر ، این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 835 ، 4 گیگابایت رم و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. همچنین این گوشی با اندروید 7.1.1 رونمایی خواهد شد.

[aparat id=”FcTiv”]

نظر شما درمورد این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

میشه به عنوان آجر ازش استفاده کرد.
نمیدونم تیم طراحی سونی با خودش چی فکر میکنه ک همچین اشغال هایی میزنه

Mortazavi

حاشیه‌ها از x compact. کمتر شده ولی ضخامتش هنوز یکم زیاده ولی با صفحه HD رم4 و اسنپ835 قطعن از لحاظ سرعت در حد موشک هست.
سری کامپت سونی ویژه بازارهای خاصی مثل ژاپن و چند کشور اروپایی هست و طبق نیازهای اونا عرضه میشه بخاطر همین تنها پرچمدار تک سیم سونی هست و خیلی خیلی محدود تو سایر بازارها عرضه میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji