حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در صورت استقبال مناسب از فیفا 18، کمپانی EA بازی‌های بیشتری را برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد

کنسول سوییچ در حال حاضر دارای تعداد مناسبی بازی است و نینتندو تاکنون موفق به ثبت برخی عناوین بسیار خوب برای خود شده است. همچنین ناشران بزرگ و توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی نیز به این کنسول روی خوش نشان داده و از آن پشتیبانی کرده‌اند. حال گویا کمپانی EA هم به زودی به جمع تولیدکنندگان محتوا برای این کنسول خواهد پیوست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پاتریک سودرلاند معاون اجرایی شرکت EA، در مصاحبه‌ای با EDGE اظهار داشت که این شرکت قصد دارد تا بازی‌های بیشتری را برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند. هرچند این این امر بیشتر به چگونگی عملکرد بازی FIFA 18 که در پایان ماه آینده منتشر می‌شود خواهد داشت، اما می‌توان در این رابطه امیدوار بود. همچنین وی ذکر می‌کند که EA دوست دارد از سوییچ پشتیبانی و به رشد این کنسول تازه وارد کمک کند، اما به دلیل محدودیت در منابع، EA باید در این زمینه هوشمند عمل کند. او در این خصوص می‌گوید:

” اما در عین حال ما باید از دیدگاه منابع نیز به آن نگاه کنیم که در بعضی موارد، اعداد به یک عامل تبدیل می‌شوند. بنابراین برای حمایت از این پلتفرم، نیاز به آزمایش داریم به طوری که در صورت موفقیت بازی بزرگی همانند FIFA 18 بر روی آن، هیچ دلیلی برای استفاده از این پلتقرم نداشته و به طور قطع از آن استفاده کرده و بازی‌های بیشتری را برای این کنسول ارائه می‌دهیم. به شخصه امیدوارم که این اتفاق بیفتد و این جاه طلبی مرا نشان میدهد.”

این اولین باری نیست که کمپانی EA علاقه خود را برای پشتیبانی از کنسول سوییچ نشان می‌دهد. با این حال به نظر شما آیا در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه بازی‌هایی بیشتر از سوی این شرکت بر روی سوییچ خواهیم بود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا