حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) در رنگ مشکی براق عرضه شد

رنگ مشکی براق هواوی پی 10 پلاس به صورت رسمی عرضه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هنگام عرضه، این گوشی در رنگ‌های سفید قطبی (Arctic White)، طلایی پرستیژ (Prestige Gold)، سبز (Greenery)، آبی خیره‌کننده (Dazzling Blue)، مشکی گرافیتی یا همان مات (Graphite Black)، طلایی خیره‌کننده (Dazzling Gold)، رز گلد ( Rose Gold) و نقره‌ای مهتابی (Moonlight Silver) عرضه شد. امروز صبح، یک گزینه جدید به نام “Bright Black یا مشکی براق” بر اساس Google Translate (!) معرفی شده است. بر خلاف رنگ قبلی مشکی مات، این گوشی ظاهری درخشان و خیره‌کننده دارد.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

بیایید تا مروری بر مشخصات پی 10 پلاس داشته باشیم؛ این گوشی به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440×2560 مجهز است. زیر قاب این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای کایرین 960 (Kirin 960) با فرکانس 2.3 گیگاهرتز قرار دارد و پردازنده Mali-G71 MP8 کارهای گرافیکی دستگاه را انجام می‌دهد. در پشت دستگاه دوربین دوگانه قرار دارد، یکی از لنزها 12 مگاپیکسلی رنگی و آن یکی 20 مگاپیکسلی تک‌رنگ است. دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت در دکمه هوم جا داده شده است. حجم باتری دستگاه هم 3750 میلی‌آمپر-ساعت است و اندروید نوقا به گوشی جان می‌بخشد.

تعدادی از فروشگاه‌های آنلاین چینی همین الان این گوشی را به فروش می‌رسانند. نسخه مشکی براق P10 Plus با قیمت 4،888 یوان که معادل 734 دلار در نرخ ارز فعلی است، به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد که این گوشی فعلا در آسیا باقی بماند و به قاره‌های دیگر راه پیدا نکند که خبر خوبی برای ما در ایران است.

نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

گوشی جدید و خوبیه
کی عرضه میشه بی صبرانه منتظرشم )استیکر پوکر (

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...