حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند اسنشال (Essential) در رویداد First Look حاضر خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، حتما بخوانید

گوشی اسنشال مدتیست که معرفی شده، اما هنوز برای خرید در دسترس کاربران قرار نگرفته است. هرچند اندی روبین وعده داده بود که این گوشی هوشمند یک یا حداکثر دو هفته پس از رونمایی به بازار عرضه خواهد شد، اما در حال حاضر پس از گذشت 2 ماه هنوز شاهد این دستگاه در بازار نیستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چند روز پیش مقامات این شرکت تایید کرده بودند که تولید اشنشال فون به صورت عمده آغاز شده و به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حال اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد گوشی هوشمند اسنشال میزبان رویداد First Look خواهد بود. در این رویداد گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌ها در دسترس عموم قرار می‌گیرند تا خریداران بتوانند پیش از خرید، محصول مورد نظرشان را امتحان کنند. این رویداد بزرگ در تاریخ 25 اوت مترادف با 3 شهریور ماه در شهر لس‌آنجلس ایالات متحده برگزار خواهد شد.

با توجه به این که دعوت نامه‌های این رویداد برای خبرنگاران عرضه نشده است، احتمال می‌رود هدف از نمایش این دستگاه فراهم آوردن امکان تست این گوشی هوشمند برای عموم مردم باشد. در هر صورت احتمال می‌رود پس از این رویداد شاهد عرضه اسنشال فون به طور گسترده در بازار باشیم.

به نظر شما با تاخیری که این دستگاه در زمان عرضه داشته است، هنوز هم می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

میبینم ک ترنجی دوباره یه سری تغییرات ریز و مثبت کرده. خیلی خوبه همینطور به پیشرفت ادامه بدید.
اما هنوز قابلیت اینکه ببینیم هر مطلب چندتا بازدید میخوره رو نداره امیدوارم هرچه زودتر این تغییر و اعمال کنید
موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا