حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های آینده لنوو همراه با اندروید خام عرضه خواهند شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، لنوو

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی معمولا پوسته‌ی خود را با ظاهری متفاوت و امکاناتی اضافی نسبت به نسخه‌ی خام اندروید ارائه می‌کنند تا نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز باشند. در این بین برخی از کاربران ترجیح می‌دهند گوشی هوشمندشان از نسخه خام اندروید بهره گیرد. لنوو نیز بازخورد این سری از کاربران را شنید و حالا قصد دارد تا تمامی گوشی‌های هوشمند آینده‌اش را با اندروید خام عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تا به امروز گوشی‌های هوشمند لنوو از رابط کاربری اختصاصی این شرکت با نام Vibe Pure بهره می‌بردند که به نظر می‌رسد این روند دیگر ادامه نخواهد داشت چرا که این کمپانی تایید کرده است که اولین گوشی هوشمندی که با اندروید خام عرضه خواهد شد، فبلت میان‌رده این شرکت یعنی Note K8 خواهد بود. اگر یادتان باشد چندی پیش ویدیویی از این فبلت توسط خود لنوو منتشر شده بود که آن را با نام نوت قاتل معرفی می‌کرد.

طبق گفته این کمپانی لنوو Note K8 اولین گوشی هوشمند این کمپانی خواهد بود که از اندروید خام بهره می‌گیرد. لنوو می‌گوید زمانی که فهمیدیم مشتریان ما نسخه خام اندروید را ترجیح می‌دهند، تصمیم گرفتیم تا استفاده از رابط Vibe Pure را در محصولات جدیدمان کنار بگذاریم.

رابط کاربری Vibe Pure که مدتی بود یکی از نقاط ضعف این کمپانی تلقی می‌شد سرانجام حذف شد. این تصمیم بزرگ سبب می‌شود تا گوشی‌های این شرکت بتوانند تجربه کاملی از اندروید خام را در اختیار کاربران بگذارند. این تغییر برای شرکت لنوو از یک دیدگاه تجاری بوده و امیدوار است تا در آینده بتواند نتیجه‌ی مثبت آن را ببیند.

به نظر شما، آیا تصمیم لنوو مبنی بر حذف رابط کاربری Vibe Pure و جایگزینی آن با اندروید خام، موجب افزایش فروش گوشی‌های هوشمند این کمپانی خواهد شد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا