حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو GS5 و G5S Plus رسما معرفی شدند

گوشی‌های میان رده موتورولا یعنی موتو جی ۵ اس و جی ۵ اس پلاس امروز به صورت رسمی معرفی شدند. این دو گوشی هر یک ویژگی خاص خود را دارند به طور مثال نسخه پلاس اسن گوشی دارای دو دوربین در پشت دستگاه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موتورولا به صورت رسمی از این دو گوشی رونمایی کرده است و مشخصات آنها نیز به صورت رسمی تایید شده است. در ادامه به مشخصات این دو گوشی میان رده می‌پردازیم.

Moto G5S

نسخه معمولی این سری از گوشی‌های موتورولا به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۰ به همراه ۳ گیگابایت رم مجهز شده است. حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت است که با استفاده از کارت حافظه جانبی می‌توانید آن را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر اضافه کنید. سیستم عامل این گوشی اندروید ۷٫۱ می‌باشد که با باتری بهینه‌تر شده نسبت به نسخه G5 همراه است. باتری این دستگاه یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که نسبت به نسخه قبلی خود ۲۰۰ میلی آمپر ساعت افزایش داشته است.

دوربین:

دوربین این دستگاه مجهز به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.0 است که به همراه یک فلش تک رنگ می‌باشد. فیلم برداری با این گوشی نیز تنها به کیفیت Full HD محدود شده است.

همچنین یک سنسور ۵ مگاپیکسلی وظیفه عکس برداری از شمارا دارد که دریچه دیافراگم F2.0 نیز برای دوربین سلفی این گوشی استفاده شده است. همچنین ویژگی جدیدی که به این نسخه اضافه شده است همراه داشتن یک فلش در قسمت جلویی گوشی است که به گرفتن عکس‌های سلفی در شرایط نوری ضعیف کمک می‌کند.

این گوشی قرار است تا با دو رنگ “Lunar Grey” و “Fine Gold” وارد بازار شود.

Moto G5S Plus

مثل اینکه این گوشی نسخه قوی تر شده این سری است و از پردازنده ۶۲۵ با سرعت فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز استفاده می‌کند. همچنین باتری این گوشی همانند G5S یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولیشن فول اچ دی می‌باشد.

دوربین:

فرق فاحشی که این گوشی با نسخه معمولی خود دارد به دوربین این گوشی بر می‌گردد. این گوشی به دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.0 مجهز شده است. با استفاده از ترکیب این دو دوربین شما می‌توانید به عکس برداری در حالت Portrait بپردازید. همچنین ظبط ویدیو در این گوشی بر خلاف نسخه معمولی آن با کیفیت ۴K می‌باشد.

همچنین دوربین سلفی این گوشی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F 2.2 است.

این گوشی نیز همانند G5S با دو رنگ قرار است وارد بازار شود.

نظر شما درمورد این دو تلفن همراه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji