حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای Moto G5S Plus لو رفت

از زمان معرفی Moto Z2 Force Edition تا بحال، ما منتظر گوشی‌های بیشتری برای معرفی بودیم؛ مانند: Moto X4 و Moto G5S and G5S Plus، اما بالاخره رندرهایی لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اطلاعات زیادی از محصولات جدید موتورولا در دستان ما نیست و ما منتظر لو رفتن جزئیات بیشتر هستیم. ایوان بلس، یکی از مورد اعتمادترین افشاگرها، رندرهای جدیدی را از Moto G5S و G5S Plus در توییتر خود منتشر کرده که ما را از بی‌اطلاعی در می‌آورد. قبل از اینکه به سراغ تصاویر محصول میان‌رده موتورولا برویم، یک نکته وجود دارد: در گذشته خبری مبنی بر وجود رنگ طلایی که پشت و جلوی دستگاه را می‌پوشاند، وجود داشت که با انتشار این تصویر رد می‌شود. در این تصویر رنگ طلایی مشاهده می‌شود که پشت دستگاه را پوشانده و جلوی دستگاه را رنگ سفید فرا گرفته؛ همین توضیحات برای رنگ نقره‌ای نیز مشاهده می‌شود.

گوشی‌های Moto G5 و G5 Plus مارچ امسال عرضه شده بودند و از آنچه که ما متوجه شده‌ایم، Lenovo در حال برنامه ریزی برای قرار دادن نسخه‌های جدید به عنوان نسخه‌های ویژه به جای دستگاه‌های مرفی‌شده است؛ از این رو این نام به وجود آمده است.

اطلاعات دستگاه‌های Moto G5S و G5S Plus بسیار مخفی هستند. ویژگی برجسته آن‌ها احتمالا دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی پشتی خواهد بود؛ گفته شده که صفحه‌نمایش دستگاه از ۵٫۲ اینچ به ۵٫۵ اینچ ارتقاء پیدا کرده است و مطمئنا طراحی بدنه آلومینیومی جدیدی را شاهد خواهیم بود. ما هنوز از تاریخ عرضه این دو گوشی جدید مطمئن نیستیم ولی قیمت شایعه شده آن‌ها در اروپای شرقی، Moto G5S و G5S Plus، به ترتیب برای دو نسخه ۳۰۰ و ۳۳۰ یورو خواهدبود.

نظر شما در مورد Moto G5S و G5S Plus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...