حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از نمای جلویی گلکسی نوت ۸ فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

طی این مدت قرار است تا شایعات و تصاویر مفهومی زیادی را از گوشی‌های مختلف ببینیم. یکی از این گوشی‌ها که سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است گلکسی نوت ۸ است که ظاهرا قرار است تا از ویژگی‌های مختلفی بهره ببرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در تصویری که امروز منتشر شده است خبری از نواحی دیگر تلفن نیست و تنها تصویری از قسمت بالایی پنل جلویی گوشی است که این مدت حرف‌هایی درمورد حاشیه‌های زیاد آن گفته شده بود.

طبق گفته افشا کننده این رنگ Midnight Black ، گلکسی نوت ۸ است. با انتشار این تصویر ما به راحتی هرچه تمام تر از قبل می‌توانیم درمورد طراحی این گوشی تصمیم بگیریم. البته تصویری از پشت این دستگاه منتشر نشده است که امیدواریم به زودی منتشر شود. اما تا به اینجای کار ما حدس می‌زنیم که سامسونگ از  دو دوربین در پشت دستگاه استفاده کند. همچنین با توجه به نزدیک شدن به روز رونمایی شایعاتی درمورد سخت افزار این گوشی به بیرون آمده است که نشان می‌دهد این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵ به همراه ۴گیگابایت رم استفاده می‌کند. همچنین طبق گفته شایعات این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با اندازه ۱۸٫۵:۹ استفاده می‌کند. همچنین این گوشی دارای گواهینامه IP68 نیز است.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji