حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال نبود دکمه هوم در آیفون ۸ بعد از انتشار نسخه ۴ بتای iOS11 قوت گرفت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، اسمارت‌فون، شایعات

همه افراد مخصوصا طرفداران اپل منتظر هستند تا این شرکت از گوشی جدید خود یعنی آیفون ۸ رونمایی کند. مسئله که این مدت درمورد آیفون ۸ وجود دارد این است که آیا این گوشی قرار است سنت همیشگی اپل را بشکند و با یک گوشی بدون دکمه خانه (هوم) روبرو باشیم؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهرا نبود دکمه هوم بعد از انتشار چهارمین نسخه بتا برای iOS 11 قوت گرفته است. طی گزارشاتی که در مورد این نسخه منتشر شده است به وجود رابط کاربری جدید تاچ آی‌دی نیز تاکید شده است که می‌تواند مهر تاییدی برای نبود دکمه خانه برای آیفون ۸ باشد.

از تغییرات جدیدی که در این نسخه ایجاد شده است می‌توان به گزینه‌ای تحت عنوان ” Open apps from Lock screen Notifications with new Touch ID UI ” اشاره کرد.  همانطور که در متن می‌خوانید کافی است برای باز کردن پیام‌ها و نوتیفیکشن‌ها روی آنها ضربه(لمس) بزنید تا وارد برنامه مورد نظر شما شود. اپل برای بهبود امنیت این رابط کاربری جدید کار‌هایی نیز انجام داده است. به طور مثال زمانی که شما پیامی را لمس می‌کنید تا وارد برنامه مورد نظر آن شوید یک لایه امنیتی جدید ظاهر می‌شود که از شما درخواست وارد کردن اثر انگشت را می‌دهد.

در این بخش منوی Touch ID در وسط صفحه نمایش ، نمایش داده می‌شود که می‌توان آن را به نبود وجود دکمه هوم ربط داد.

با اینکار ما یک قدم دیگر به نبود دکمه هوم در آیفون ۸ نزدیک شدیم و ظاهرا شایعات دارند به حقیقت می‌پیوندند.

نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji