حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال استفاده سونی از پردازنده‌ای بالاتر از اسنپدراگون ۸۳۵ در پرچمدار جدید این شرکت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سونی، شایعات

ظاهرا سونی قرار است تا امسال نیز اولین گوشی هوشمندی باشد که از پردازنده جدیدی استفاده می‌کند. اخیرا اطلاعاتی درمورد اسم گوشی‌های هوشمند سونی به همراه مشخصات آنها منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سونی در ابتدای امسال با ارائه اکسپریا ایکس زد پرمیوم توانست تا اولین تلفن‌همراهی باشد که از این پردازنده استفاده می‌کند.

اما ظاهرا این شرکت می‌خواهد تا این کار را دوباره انجام دهد و با توجه به اینکه یک ماه تا برگذاری نمایشگاه IFA 2017 مانده است گزارشی درمورد اسم دو گوشی جدید از سونی منتشر شده است.

اطلاعات تازه‌ای که از طریق فریمور‌های سونی بدست آمده نشان دهنده دو اسم هستند که به احتمال زیاد همان دو گوشی هستند که سونی می‌خواهد تا در IFA 2017 از آنها رونمایی کند. Tama و  Nile ، اسم دو تلفن‌همراهی است که توسط فریمور‌های جدید سونی فاش شده‌اند. با توجه به اطلاعات به دست آمده Tama اسم رمزی برای پرچمدار جدید سونی و Nile اسم رمز نسخه کامپکت آن خواهد بود.

اما نکته عجیبی که در این اطلاعات وجود دارد این است که سونی می‌خواهد تا از یک پردازنده جدیدتر برای این سری از گوشی‌های خود استفاده کند. با توجه به اینکه بالاترین پردازنده حال حاضر برای تلفن‌های موبایلی ، اسنپدراگون ۸۳۵ است ، حرف‌هایی درمورد استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۶ و ۸۴۵ برای این گوشی زده می‌شود که ما احتمال می‌دهیم با توجه به شایعات حال حاظر درمورد استفاده گوگل پیکسل ۲ از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۶ ، سونی نیز دست به انجام همین کار بزند و گوشی جدید خود را با این پردازنده رونمایی کند. از طرفی دیگر احتمال معرفی پردازنده ۸۴۵ در سال دیگر است و ما تا نمایشگاه IFA تنها یک ماه مهلت داریم پس احتمال استفاده سونی از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۶ زیاد است.

نظر شما چیست؟ ممکن است شاهد یک غافلگیری از سمت سونی باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pourya

آفرین سونی، بلاخره مثل اینکه قراره بخش موبایل رو جدی بگیره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji