حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ می‌گوید که نوت ۸ به قابلیت‌های چندرسانه‌ای پیشرفته و قدرتمندی مجهز خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

سامسونگ با وعده‌هایی که برای عرضه تراشه‌های ۷ نانومتری در سال آینده و توزیع سود سهام سهامداران داد، درمورد فبلت جدید خود یعنی گلکسی نوت ۸ که قرار است به‌زودی معرفی شود، چیزهایی گفته‌است. آخرین اطلاعات منتشر شده درباره‌ی نوت ۸، نشان می‌دهند که این فبلت به صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی با نسبت ۱۸:۵:۶، جدیدترین چیپست‌های اسنپدراگون یا اگزینوس، شش گیگابایت رم و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ باید مطمئن باشد که گلکسی نوت ۸ از همه نظر مشکلی نداشته باشد؛ احتمالا تمرکز بر روی آزمایش طراحی شاسی و باتری دستگاه خواهد بود اما سامسونگ باید نظر طرفداران سری گلکسی نوت را به خود جلب کند. یک مدیر سامسونگ، چیزهایی درمورد این دستگاه گفته است و وعده‌ی اضافه شدن قابلیت‌های جالبی به آن را داده‌است:

سری گلکسی نوت برای اولین بار در سال ۲۰۱۱، با تعدادی قابلیت‌های چندرسانه‌ای عرضه شد که شامل صفحه‌نمایش با اندازه‌ی بزرگ و S Pen بود که تنها برای این مدل‌ها وجود داشت. گلکسی نوت ۸ به قابلیت‌های چندرسانه‌ای قدرتمندتر و بهتری مجهز خواهد شد.

در حال حاضر معلوم نیست که این ویژگی‌های رسانه‌ای، در کنار صفحه‌نمایش با قابلیت HDR یا افزایش حساسیت S Pen، چه می‌توانند باشند و باید منتظر بمانیم اما DJ Koh، مدیر بخش موبایل سامسونگ وعده داده‌است که او «یک نوت ۸ بهتر، مطمئن‌تر و نوآورانه‌تر» را خواهد آورد. نمی‌توانیم صبر کنیم و ببینیم که سامسونگ، امسال برای سری گلکسی نوت چه نوآوری‌هایی خواهد داشت. زمان زیادی تا به پایان رسیدن انتظارها نمانده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی