حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دو پردازنده جدید از سامسونگ منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، پردازشگرها، سامسونگ، شایعات

طی چند ماه اخیر گزارش‌هایی مبنی بر عرضه دو پردازنده جدید توسط سامسونگ در رسانه‌ها پخش شده بود و حالا شایعات جدید ، مشخصات جدیدی برای یکی از این پردازنده‌ها اعلام کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصات جدیدی از این دو پردازنده فاش شده است که در ادامه شمارا دعوت می‌کنیم تا به اسم آنها و مشخصات آنها توجه داشته باشید:

Exynos 9610

این یکی از پردازنده‌های بالارده سامسونگ است که به گفته شایعات قرار است تا در گلکسی اس۹ استفاده شود. این پردازنده از ۸هسته پردازشی تشکیل شده است که ۴هسته A73 و ۴هسته A53 از مشخصات این پردازنده هستند. همچنین در ساخت این پردازنده از تکنولوژی ۱۰نانومتری استفاده شده است. همچنین فرکانس هسته‌های پرکار این پردازنده ۲٫۴گیگاهرتز است. همچنین پردازنده گرافیکی قرار گرفته در این نسخه “Mali-G71” است.

Exynos 7885

یکی دیگر از پردازنده‌هایی که در شایعات گفته است پردازنده Exynos 7885 است که ما احتمال می‌دهیم تا در گوشی سال آینده سری Aسامسونگ یعنی A7 2018 استفاده شود.

این یک پردازنده میانرده حساب می‌شود که از تکنولوژی ۱۰نانومتری در ساخت آن استفاده شده است.

در ساخت این پردازنده از ۶هسته پردازشی در کنار ۲ هسته پردازشی  استفاده شده است که دو هسته پردازشی آن از معماری Cortex-A73 در ساخت آنها استفاده شده است. همچنین از فرکانس پردازشی کمتری در این پردازنده استفاده شده است و سرعت فرکانس آن ۲٫۱گیگاهرتز می‌باشد. همچنین پردازنده گرافیکی نیز نسخه “Mali-G71” می‌باشد.

نظر شما درمورد این دو پردازنده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pourya

سلام کسی میدونه چرا پردازنده های اگزینوس در گوشی های غیر سامسونگی استفاده نمیشه؟ خود سامسونگ علاقه ایی به فروش نداره یا قانون منع فروشی وجود داره؟؟ مثلا همین پردازنده ۷۸۸۵ اگه در گوشیهای میانرده قرار بگیره مطمئنا چند پله بالاتر از میانرده های مدیاتک قرار داره و حسابی پر سود میشه…

ahmad

اتفاقا سامسونگ مشکلی با فروش مردازنده ها نداره یادتون باشه پارسال بود فکر کنم که پردازنده سامسونگ روی یک دستگاه چینی که اگه اشتباه نکنم meizu pro 6 plusبود قرار گرفت بنطرم سامسونگ در بخش طراحی پردازنده هنوز به بلوغ نرسیده و مصرف کننده ها ترجیح میدن برن سمت کوالکام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji