حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Adobe Flash بالاخره در سال ۲۰۲۰ به کار خود خاتمه می‌دهد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

Adobe Flash یکی از ابزار‌های مهم در وب برای انجام بازی،دیدن ویدیو و مسائل آموزشی بوده است اما مشکلی که در این ابزار وجود داشت این بود که به شدت مورد توجه انواع نرم‌افزار‌های مخرب بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

الان دیگر کمتر کسی است که از ابزار فلش برای کار‌های خود استفاده کند و بیشتر مرورگر‌ها نیز این ابزار را به صورت خودکار مسدود می‌کنند. بخاطر همین مسائل شرکت Adobe به صورت رسمی اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۰ ابزارAdobe Flash را از بین خواهد برد.

البته همه ما می‌دانیم که اگر Adobe این کار را  انجام ندهد باز فرقی برای ما نمی‌کند و مرورگر‌های کنونی همگی در حال مسدود کردن این ابزار هستند.

سخنگوی ادوبی نیز تایید کرد که تا سال ۲۰۲۰ این کمپانی پشتیبانی خود را از این افزونه به پایان می‌رساند و حتی بروزرسانی‌ای نیز برای این ابزار منتشر نخواهد کرد.همچنین ادوبی کاربران را تشویق به استفاده ابزار‌های دیگری به غیر از Adobe Flash می‌کند.

همچنین ادوبی گفته است که به پشتیبانی از این ابزار تا سال ۲۰۲۰ به کمک همکاران خود که شامل : (گوگل ، فیسبوک ، مایکروسافت ، موزیلا و اپل) می‌شود ادامه خواهد داد. از این رو گوگل سعی دارد تا این ابزار را طی چند سال اخیر به صورت تدریجی از دستگاه‌های خود حذف کند . این در حالی است که مایکروسافت مشغول پاکسازی کامل این ابزار از روی کلیه نسخه‌های ویندوز تا سال ۲۰۲۰ است.

نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji