حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادوبی از نسخه Elements 14 برای Photoshop و Premiere رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

امروز ادوبی از نسخه جدید برنامه های Photoshop و Premiere با عنوان Elements 14 رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی خود و سری Creative Cloud تغییرات جزئی و بهینه‌ای را داشته است. فتوشاپ ابزار پردازش تصویر و پریمیر ابزار تدوین ویدیو ها می باشند که ادوبی طی این همه سال که عرضه این ابزار ها می گذرد همچنان از آن ها پشتیبانی می کند و آپدیت های کوچک و بزرگی را هر ساله برای آن ها عرضه می کند و از همین طریق پول کلانی به جیب می زند. با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به آپدیت جدید این دو برنامه کاربردی.

آپدیت جدید مد نظر ما به برنامه فتوشاپ امکان تعمیر عکس های محو شده و درست کردن مه دودگی در عکس های مناظر طبیعی را فقط به کمک فشردن یک دکمه به کاربر عطا می کند. در برنامه پریمیر هم پشتیبانی از ویدیو های ۴K اضافه شده که بسیار کاربردی به حساب می آید و با توجه به محبوبیت تلویزیون و گوشی های ۴K تازه وارد این یک قابلیت کاربردی برای گرافیست های محترم به حساب می آید. تغییرات دیگری در این دو نرم افزار مشاهده نمی‌شود و به همین دلیل در شروع خبر از کلمه *جزئی* کردیم.

این دو نرم افزار به همراه یکدیگر و در یک پکیج عرضه می شوند که با قیمت ۱۵۰ دلار بسیار از سری CC یا همان Creative Cloud ارزان تر است که برای ویرایشگران ویدیو یک مجموعه عالی به حساب می آید. به هر حال نسخه CC بسیار عالی است و برای تمامی کاربران، از مبتدی تا پیشرفته این نسخه کارساز است. نظرات خود را درباره شرکت و نرم افزار های پر طرفدار و کاربردی این شرکت با ما در میان بگزارید. شما از کدام نسخه استفاده می کنید؟ آیا این آپدیت ارزش خریدن دارد یا ترجیح می دهید از  نسخه عالی کنونی استفاده کنید؟

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/09/25/adobe-photoshop-and-premiere-elements-14/” target=”blank” background=”#159f84″]Engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
md4956

نظر من : با این قیمت٬ نه .. و مطمئنم که دوستان اهل کد٬ کرکش رو بزودی ارائه میدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....