حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا مشخصات رسمی Moto Z2 Force Edition را منتشر کرد؛ نسخه‌ای خاص برای افراد خاص

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، موتورولا

بالاخره موتورولا تصمیم گرفت تا مشخصات گوشی پرحاشیه خود یعنی Moto Z2 Force Edition را اعلام کند. در ادامه ترنجی را همراهی کنید.

ماه گذشته موتورولا، موتو زد ۲ پلی (Moto Z2 Play) را همراه با کلکسیونی از ماژول‌ها معرفی کرد؛ اما این شرکت امروز مشخصات قوی‌ترین گوشی تاریخ خود را به طور رسمی اعلام کرد. نکته جالب اینجاست که شرکت موتورولا صفحه‌نمایش گوشی جدید خود یعنی Moto Z2 Force Edition را دربرابر ترک برداشتن و یا خردشدن گارانتی می‌کند و قول داده که هیچکدام از این موارد برای این گوشی رخ نخواهندداد.

دستگاه یک بدنه نازک و جمع و جور همراه با یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی QHD دارد که با تکنولوژی موتو شاترشیلد (Moto ShatterShield) در برابر ضربات مقاوم شده‌است. از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ در ساخت بدنه استفاده شده که با توجه به این موضوع، این اسمارتفون می‌تواند بسیار جذاب باشد. با توجه فراگیری دوربین دوگانه، این دستگاه هم از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه استفاده می‌کند که یکی تک‌رنگ و دیگری رنگی است و این دو دوربین به کاربر امکان گرفت عکس‌های بسیار حرفه‌ای را می‌دهند. این گوشی ماژولار است و از موتو مادها پشتیبانی می‌کند. امروز هم موتورولا موتو ماد جدید جدید خود را معرفی کرده‌است.

قلب تپنده این غول، اسنپدراگون ۸۳۵ خواهدبود و ۴ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. حافظه داخلی دستگاه هم ۶۴ گیگابایت خواهدبود. همانطور که انتظار می‌رفت، باتری دستگاه افتی را نسبت به مدل فورس (Force Edition) سال گذشته تجربه کرده و ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهدبود. با این اوصاف و بنابر اظهار شرکت موتورولا، باتری برای یک روز جوابگو خواهدبود و همراه با فناوری شارژ سریع اختصاصی موتورولا یعنی TurboPower charging، در چند دقیقه متصل به برق بودن حدود ۸ ساعت شارژ را به باتری اضافه می‌کند.

Moto Z2 Force Edition در تاریخ ۱۰ آگوست برای عرضه به سراسر جهان آماده می‌شود. قیمت فعلی برای پیش‌خرید ۷۲۰ دلار اعلام شده‌است.

نظر شما درمورد Moto Z2 Force Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...