حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا دوربین ۳۶۰ درجه خود را با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا دوربین ۳۶۰ درجه خود را همراه با اطلاعاتی که از Moto Z2 Force Edition منتشر کرد، معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کمپانی موتورولا که صاحب اصلی آن لنووو (Lenovo) است، امروز دوربین ۳۶۰ درجه خود را معرفی کرد که با نام موتو ماد (Moto Mod) شناخته خواهدشد. این دوربین قدرتمند در بازارهای جهانی عرضه خواهدشد. لازم به ذکر است که موتورولا در ماه گذشته و در غنا عرضه این گجت را تایید کرده‌بود.

موتوماد که توانایی فیلمبرداری ۳۶۰ درجه دارد، با دستگاه‌های سری زد این شرکت سازگاری دارد و فقط هنگامی که این ماژول روی گوشی قرار می‌گیرد، توانایی فیلمبرداری گردشی دارد. شما با لمس یک دکمه می‌توانید فیلم ۳۶۰ درجه و ۴K خود را ضبط کنید. همچنین ماژول می‌تواند تصاویر ۱۵۰ درجه‌ی الترا واید را از جلو و پشت دستگاه ثبت کند.

نرم‌افزار ویرایش ویدیو مخصوص فیلم‌های ۳۶۰ درجه این دوربین برای دستگاه‌های سری زد موجود می‌باشد و به راحتی می‌توانید با ویرایش فیلم یا تصویر ثبت شده، آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

موتورولا تایید کرده که موتو ماد از ۱۰ آگوست در جهان با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهدشد. اطلاعات دقیق درمورد روز عرضه نیز ممکن است با توجه به کشورها مختلف باشد. البته در تاریخ ۱۰ آگوست، موتورولا موتو زد ۲ فورس ادیشن (Moto Z2 Force Edition) هم عرضه می‌شود.

نظر شما درمورد موتو ماد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...