حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده Kirin 970 هواوی در سپتامبر به تولید انبوه می‌رسد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، هواوی

با توجه به شایعات، پردازنده جدید هواوی در ماه سپتامبر ( ۱۰ شهریور تا ۱۰ مهر) وارد خط تولید می‌شود و به تولید انبوه می‌رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Kirin 970، پردازنده ۱۰ نانومتری موردانتظار هواوی توسط شرکت TSMC ساخته خواهدشد. هواوی به مشکلاتی در تولید این پردازنده بر خورده‌بود اما با استفاده تکنولوژی جدید ریخته‌گری، توانسته که بر مشکلات غلبه کند. البته لازم به ذکر است که تمام سعی این شرکت چینی در تولید هر چه سریعتر این پردازنده، برای این است که در زمان معرفی میت ۱۰ آماده ساخت این پردازنده که در این گوشی به کار گرفته خواهدشد، باشد. میت ۱۰ در ماه اکتبر معرفی می‌شود و هواوی قول یک گوشی تمام‌عیار را به طرفداران داده‌است.

این پردازنده همانند نسل قبلی خود از Cortex-A73/A53 استفاده خواهدکرد. ممکن است که در پردازنده گرافیکی هم ارتقاء قابل توجهی را شاهد باشیم و از ۱۲ هسته در آن استفاده شود. با کمی نگاه‌کردن به گزارش‌ها، متوجه می‌شوید که ممکن است کایرین ۹۷۰ از اسنپدراگون ۸۳۵ سریعتر و بهتر باشد. ما شک داریم که کایرین بتواند عملکردی بهتر از اسنپدراگون را ثبت کند و کواکام تمام سعی خود را خواهد کرد که پردازنده‌های خود را بهتر از همتایان نشان دهد. با این وجود، میت ۱۰ می‌تواند بهترین گوشی ساخته هواوی تا به امروز باشد. شایعه شده‌است که صفحه‌نمایش JDI این فبلت، ۶ اینچی و بدون حاشیه خواهدبود.

نظر شما درمورد این پردازنده و فبلت میت ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بدو تا به سری A اپل برسی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...