حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سازگاری کامل Workstation های ایسوس با نرم افزار های تخصصی طراحی

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، ایسوس

ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربورد در جهان، هم اکنون قدرت خود را در تولید و توسعه محصولات سری ایستگاه کاری (Workstation) و سرورها به رخ رقبای قدرتمند خود می کشاند. یکی از مهمترین کاربردهای Workstation ها، استفاده از قدرت آنها در طراحی صنعتی است و با توجه به قدرت بالای آنها، به طبع قیمت آنها نیز از سیستم های عادی بالاتر خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

طمینان از عملکرد بهینه و سازگاری کامل با نرم افزارها، یکی از دغدغه های کاربران حرفه ای است.

ESC500 G4 ایسوس یکی از بهترین راهکارهای ارائه شده توسط ایسوس است که در ادامه به بیشتر می پردازیم:

سازگاری کامل با نرم افزارهای شرکت های AUTODESK  و Adobe

ESC500 G4 ایسوس با داشتن گواهی سازگاری با بسته های نرم افزاری دو کمپانی بزرگ AUTODESK و Adobe، دغدغه عدم کارایی و ناسازگاری نرم افزارها را با سخت افزار به کل رفع کرده است. ESC500 G4 با داشتن بیشترین تعداد گواهی ISV به یکی از محبوب ترین سیستم ای ایستگاه کاری مبدل گشته است. علاوه بر آن با توجه به فراگیر شدن فناوری واقعیت مجازی (VR) در دنیای طراحی، ESC500 G4 ایسوس با بهرمندی از پردازنده های NVIDIA® Quadro M5000 بهترین عملکرد و دقت را برای کاربر به همراه خواهد داشت.

سخت افزار کارآمد و ارتباط پرسرعت

ESC500 G4 ایسوس به طور پیشفرض از رابط USB 3.1 با سرعت ۱۰ Gb/s پشتیبانی می کند و برای ذخیره ساز های پرسعت M.2 به لطف سازگاری  با SSD های ۲۲۱۱۰ NGFF، حتی می توانید از درایو های یک ترابایتی M.2 را در ESC500 G4 استفاده کنید. به منظور ارتباط شبکه پرسرعت و پایدار، ایسوس از شبکه دوگانه Intel I210 که در رده سرور هستند استفاده کرده است. همچنین با توجه به دارابودن چهار اسلات PCIE3.0 x16، به سادگی می توانید از نهایت سرعت و پهنای باند PCI EXPRESS به منظور نصب سخت افزارهای مورد نیاز خود در این Workstation لذت ببرید.

پایداری، عملکرد بهینه، تضمین اصالت کالا

مادربورد ESC500 G4 ایسوس که با قطعات رده سرور تولید شده است که بالاترین طول عمر را نسبت به برند های رقیب را دارا است. استفاده از خازن ها و چوک های با کیفیت، مدار تغذیه هوشمند و خنک سازی اختصاصی تنها بخشی از بهینه بودن و عامل پایداری این Workstation است. به منظور عملکرد بهتر و بهینه بودن مصرف انرژی و تامین توان سیستم، ایسوس از منبع تغذیه ۷۰۰ واتی با استاندارد Gold نیز در ESC500 G4 استفاده کرده است.

تمامی محصولات ایسوس به ویژه محصولات سری Workstation و سرور با گارانتی رسمی در کشور توزیع شده و کاربر نگرانی مبنی بر عدم اصالت و مشکلات خدمات پس از فروش نخواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist