حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه FireFox Focus از مرز یک میلیون دانلود گذشت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اطلاعیه‌ها، مرورگر

حجم روزانه داده‌هایی که برایمان ارسال می‌شوند به مرور بیشتر می‌شوند و مقدار عمده آن تبلیغات بی‌مصرف اند؛ همچنین امکان آلوده بودن این داده ها زیاد است. پس راه‌حل خلاص شدن از این خطرات و تبلیغات چیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروزه مرورگرهایی با پسوند ضد تبلیغات پا به عرصه اپ‌ها گذاشته اند. تفاوت این نوع مرورگرها در بهبود امنیت و رفع تبلیغات آزاردهنده است. نیاز کاربران توسعه‌دهندگانی مانند Mozilla را وا داشته است کهFireFox Focus که از همین نوع مرورگرهاست را توسعه دهد که اتفاقا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

حدودا یک ماه از عرضه این برنامه برای پلتفرم اندروید گذشته است و موزیلا اعلام کرده است که استقبال یک میلیونی در کمتر از یک ماه جدید ترین موفقیت این کمپانی امریکایی تبار است.

همراه با این اهالی کالیفرنیا سه قابلیت جدید را به درخواست کاربران به برنامه اضافه کردند. این سه قابلیت اجرای تمام صفحه محتواهای ویدیویی، پشتیبانی از دانلودها و تغییراتی در اعلان‌ها را شامل میشوند. این قابلیت‌ها فعلا برای اندروید ایجاد شده و کاربران با ورود به فروشگاه گوگل پلی می‌توانند اقدام به بروزرسانی کنند. فعلا خبری از نسخه iOS موجود نیست و موزیلا تصمیمی بر این موضوع ندارد.

با این حال می‌توانید با ورود به فروشگاه نرم‌افزاری اپل برنامه های مشابه را دریافت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمدامین سادات