حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری مربوط به چند مادربرد مبتنی بر چیپ ست X399 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

روز گذشته، چندین تصاویر مربوط به مادربردهای مبتنی بر چیپ ست X399 شرکت AMD منتشر شده است، که همانند آنها نیز در مراسم کامپیوتکس امسال  از ایسوس و گیگابایت مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید.

 

در دو روز آینده ( ۲۵ جولای) شرکت AMD میزبان یک وبینار برای شرکای سازنده مادربردهای مبتنی بر چیپ ست های حود خواهد بود، که در جریان آن مهندسان شرکت‌هایی مانند ایسوس، گیگابایت، ام اس ای (MSI) و ازراک از مادربردهای مبتنی بر چیپ ست X399 که تولید کرده‌اند بصورت رسمی رونمایی کرده و سپس از قابلیت‌های بخصوص در این بخش از محصولات خود را شرح خواهند داد.

مادربردهای چیپ ست X399، پلتفرم مخصوص پردازنده‌های سری Threadripper شرکت AMD است، که اگر اخبار وب‌سایت ترنجی را دنبال کرده باشید حتما متوجه نتایج مطلوب ثبت شده از این پردازندها هستید؛ متعادل کننده بهترین قدرت پردازشی از سوی Threadripper ها، اسلات‌ حافظه‌های (RAM) DDR4 با پشتیبانی از حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه حضور خواهند داشت؛ در همین جا می‌توان به حضور ۶۴ خط ارتباطی PCIe 3.0 نیز اشاره داشت، که راهکاری برای دستیابی به بالاترین سرعت از سوی پروتکل های NVMe یا برخورداری از نهایت کارایی در حین استفاده از چند کارت گرافیک را فراهم خواهد ساخت.

در حال حاضر شرکای شرکت AMD در بخش تولید مادربرد، سخت مشغول تولید و عرضه محصولات جدید خود هستند تا نیاز بازار را از این بخش فراهم سازند؛ در قسمت پایین نیز می‌توانید تصاویر منتشر شده از چند مادربرد مبتنی بر چیپ ست X399 (تصاویر مربوط به مادربردهای X399 شرکت MSI هنوز منتشر نشده است) را مشاهده کنید:

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist