حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش‌بینی قیمت و زمان عرضه گلگسی اس۸ اکتیو

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

سامسونگ هر ساله بعد از رونمایی از نسخه جدیدی از سری اس به سراغ رونمایی از نسخه اکتیو آن می‌رود.همانطور که می‌دانید گلگسی اس۸ نسخه جدیدی از سری اس سامسونگ است که نسخه اکتیو آن توسط سامسونگ رونمایی نشده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هیچ‌گاه نسخه‌ اکتیو این تلفن‌‌های همراه به ایران به صورت رسمی وارد نشدند و به نظر نمی‌رسد به زودی زود نیز خبری از این نسخه‌ها در ایران شود. در این پست می‌خواهیم پیش‌بینی درمورد گلگسی اس۸ اکتیو در صورت رونمایی کنیم.

تصویری مفهومی از این گوشی منتشر شده است که پیشنهاد می‌کنیم اول آن را مشاهده کنید:

انتظار می‌رود که گلگسی اس۸ اکتیو با بدنه‌ای از پشت شیشه‌ای وارد بازار شود که در کنار زیبایی مقاومت خوبی نیز داشته باشد.همچنین در جلوی گلگسی اس۸اکتیو نیز انتظار داریم تا شاهد صفحه نمایشی فلت باشیم تا در برابر ضربه و حوادث احتمالی مقاومت کافی را داشته باشد. از دیگر مشخصاتی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم وجود باتری بزرگتر و بدنه ضخیم تر نیز اشاره کرد.

زمان رونمایی از گلگسی اس۸اکتیو

همانطور که می‌دانید سال پیش گلگسی اس۷اکتیو در ۶جون رونمایی شد . به همین خاطر احتمال می‌دهیم که این گوشی نیز امسال در همان تاریخ رونمایی از گلگسی اس۷ اکتیو معرفی شود.

قیمت گلگسی اس۸اکتیو

به نظر می‌رسد که قیمت این گوشی نیز مابین ۶۹۹دلار تا ۷۴۹دلار در زمان عرضه باشد. همانطور که گفتیم این قیمت در زمان عرضه است و ممکن است بعد از مدتی از معرفی قیمت این تلفن همراه کمتر از این محدود قیمتی باشد و ممکن است در همین محدوده با قیمتی کمتر باشد.

نظر شما درمورد گلگسی اس۸ اکتیو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji