حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Geil ماژول‌های حافظه‌ DDR4 جدید EVO X را سازگار با پردازنده‌های Ryzen معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سخت‌افزار، مطالب ترنجی

شرکت Geil به تازگی درحال قرار دادن سری جدیدی از ماژول‌های حافظه جدید SKU در سری DDR4 EVO X  است، که سازگاری کامل را با پردازنده‌های Ryzen از سوی AMD را دارند؛ با ترنجی همراه باشید.


حافظه (RAM)های DIMM جدید Geil در دو دسته عرضه خواهند شد که یکی از این دسته ها مانند دیگر حافظه‌های معرفی شده و بهینه شده با پردازنده‌های Ryzen است و دیگری مخصوص پلتفرم اینتل، سری مخصوص پلتفرم AMD باعث بهبود کارایی و کاهش محدودیت‌های مانند به فرکانس را می‌تواند تا حد قابل توجهی مخصوص پردازنده‌های Ryzen  بهبود ببخشد؛ این حافظه‌ها همانطور که گفته شده است، در سری EVO X قرار دارند، که از نورپردازی RGB نیز برخوردار هستند. شرکت Geil برای این سری از حافظه‌های خود، یک کانکتور ۴ پین برای هماهنگی و تنظیم نورپردازی نیز بکارگرفته است، که این چنین عملی را در دیگر برندها نیز می‌توان مشاهده کرد. نور پردازی این حافظه ها بصورت پیش فرض، به رنگ های قرمز، آبی و سبز است، که شخصی این بخش همانطور که گفته شده است، امکان پذیر است.

این کیت‌ها در قالب Dual-channel عرضه خواهند شد که در حافظه‌های ۸ و ۱۶ گیگابایتی خواهند بود؛ محدوده فرکانسی این حافظه‌ها نیز از ۲۴۰۰/۲۶۶۶/۲۸۰۰/۳۰۰۰ و ۳۲۰۰ مگاهرتز (MHz) است که همگی دارای تایمینگ CL 16 هستند و در بخش ظاهری هیت سینک نیز در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهند شد؛ تا کنون قیمت این کیت ها مشخص نشده است. دیدگاه شما درباره این حافظه ها چیست؟

برای دریافت آخرین اخبار روز تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال رسمی ترنجی در تلگرام بپیوندید

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist