حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

MSI هدست گیمینگ Immerse GH70 را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | MSI، اخبار

MSI هدست گیمینگ The Immerse GH70 با تاییدیه Hi-Res و ۷٫۱ کاناله مجازی را معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

MSI به هدست گیمینگ با تاییدیه  Immerse GH70 به عنوان جدیدترین محصول گیمینگ خود افتخار می‌کند. با استفاده از درایور نئودیمیوم ۵۰ میلیمتری با تاییدیه Hi-Res، این هدست جزییات بالا و صدای شفافی ارائه می‌دهد؛ هر زمانی که بخواهید کوچکترین حرکت دشمنان را بشنوید یا شکوه موسیقی موردعلاقه تان لذت ببرید.

۷٫۱ کاناله مجازی بودن شما را در میانه اکشن و موسیقی قرار می‌دهد و یک حالت ۳۶۰ درجه به وجود می آورد که محل دقیق صدا را به شما نشان می‌دهد.

نورپردازی Mystic RGB

هدست Immerse GH70 با نورپردازی Mystic RGB اجازه شخصی سازی و انتخاب میان میلیون ها رنگ و چندین افکت به وسیله نرم افزار MSI Mystic Light را میدهد، به وسیله هماهنگ سازی نورپردازی Mystic RGB ، به راحتی میتوانید رنگ ها و افکت ها را با دیگر اجزا و لوازم جانبی که دارای RGB هماهنگ کنید تا جلوه ی زیبایی را به وجود آورید.

طراحی ارگونومیک و راحت

زمانی که میخواهید برای ساعتها از هدست استفاده کنید راحتی مهمترین مسئله است، با طراحی ارگونومیک و هدبند انعطاف پذیر و ایرپد های نرم ، مطمئن شوید که وزن هدست را به طور مساوی تقسیم میکند و در حالی که گوش ها را کاملا محصور میکند تا صداهای مزاحم را از بین ببرد.

دو ست ایرپد نیز همراه این هدست می باشد که اجازه انتخاب بین چرم نرم یا پارچه نرم را میدهد یا به راحتی به گیمر ها اجازه میدهد که از یک ست جدد ایرپاد استفاده کنند.

 

 

هدست MSI The Immerse GH70 در اواسط جولای آماده فروش میشود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
کسری قنواتی