حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در برنامهFaceBook Messenger به زودی شاهد تبلیغات خواهید بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

کمپانی فیسبوک یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های حال حاضر جهان است که برنامه‌های مختلفی مثل فیسبوک مسینجر و اینستاگرام را دارد.حال به نظر می‌رسد فیسبوک تصمیم دارد تا تغییراتی در صفحه اصلی برنامه پیام رسان خود دهد.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

فیسبوک در حال اجرای طرح بتای این موضوع در تایلند و استرالیا است. این طرح درمورد این موضوع است که فیسبوک می‌خواهد از صفحه خانه پیام رسان خود به عنوان محلی برای نمایش تبلیغات دریافتی استفاده کند. به نظر می‌رسد که این کمپانی با توجه به نتایج تصمیم گرفته است تا این طرح را بر روی پیام رسان خود اعمال کند و به زودی این طرح را به سراسر جهان خواهد فرستاد. این به این معنی است که ما به زودی شاهد تبلیغات در صفحه اصلی این پیام رسان خواهیم بود.

صفحه اصلی می‌تواند محل بسیار مناسبی برای اینکار باشد زیرا محل گفتگوهایی است که اخیرا با دوستان خود داشته‌اید و این محل به زودی قرار است با تبلیغاتی مختلف دگرگون شود.

فیسبوک در حال تست این ویزگی از ماه دی “January” در کشور‌های تایلند و استرالیا شروع کرده است. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد تا این طرح به زودی به سراسر جهان فرستاده خواهد شد.

از آنجایی که این پیام رسان در حدود ۱٫۲میلیارد کاربر فعال در ماه دارد ، این کار فیسبوک باعث به وجود آمدن درآمد خوبی برای آن خواهد شد.

Stan Chudnovsky نیز تایید کرده است که تمامی کاربران در سراسر جهان تا اخر امسال این تبلیغات را خواهند دید.

نظر شما درمورد این کار فیسبوک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji