حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحلیلگران می‌گویند: Galaxy S8 فروش کمتری را نسبت به Galaxy S7 تجربه می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ

همان‌طور که می‌دانید به طور قطع Galaxy S8 اساسی‌ترین تغییرات را در تاریخ سری S سامسونگ تجربه کرده است. اما به نظر می‌رسد این دستگاه با بهره بردن از یک دوربین بالا رده و مجموعه ای از تغییرات، نتوانسته است آن طور که باید نظر کاربران را به خود جلب کند. طبق آخرین گزارشات، تحلیلگران کره‌ای ادعا می‌کنند که آخرین پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy S8 در مقایسه با Galaxy S7 آهسته تر به فروش می‌رود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با این حال اعدادی که آن‌ها مطرح کرده‌اند کمی متناقص است به طوری که سه هفته پس از معرفی Galaxy S8، سامسونگ طی گزارشی اعلام کرد که ۱۰ میلیون Galaxy S8 به بازار عرضه شده است. این در حالیست که تحلیلگران کره‌ای می‌گویند طی دو ماه نخست پس از عرضه Galaxy S8 تنها ۹٫۸ میلیون از این دستگاه به فروش رسیده است که در مقایسه با فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای Galaxy S7 در دوماه اول، Galaxy S8 کاهشی ۲۰ درصدی را نسبت به نسل گذشته‌اش در فروش تجربه کرده است. این اختلاف ممکن است ناشی از این واقعیت باشد که سامسونگ رقم ۱۰ میلیون دستگاه را برای هر دو گوشی هوشمند Galaxy S8 و +Galaxy S8 اعلام کرده که خرده فروشان را نیز در بر می‌گرفته است و همه ی آن مربوط به فروش مستقیم به کاربران نبوده است.

پس از جدا کردن میزان فروش این دو دستگاه در دو ماه نخست، می‌فهمیم Galaxy S8 در زمانی مشخص کاهشی باور نکردنی را در فروش تجربه کرده است. با توجه به گزارش سامسونگ که خبر از عرضه ۱۰ میلیونی این دستگاه می‌دهد، ما به این نتیجه خواهیم رسید که Galaxy S8 فروشی کمتر را نسبت به Galaxy S7 تجربه کرده است. اما این تنها ملاک ما برای اثبات این حرف نیست بلکه شواهد محرمانه‌ای خبر از کاهش میزان سفارش قطعات از برخی تامین کنندگان خاص را می‌دهد.

تحلیلگران علت این کاهش فروش را اشباع بازار گوشی های هوشمند بالارده و رقابت سنگین با برند های چینی می‌دانند.

یکی از مقامات رسمی سامسونگ کاهش فروش S8 را رد کرده و گفته است:

“ما میزان فروش Galaxy S8 را مانند Galaxy S7 تخمین می‌زنیم”

این گفته یادآور می‌شود که S7 تقریبا بلافاصله پس از عرضه، در وسعت جهانی به فروش می‌رسید، در حالی که S8 در ابتدا تنها در سه بازار عمده موجود بود.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا