حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی”Mute People Dont Follow You” به زودی برای نسخه ویندوز توییتر

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اطلاعیه‌ها، مایکروسافت

توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی است که کاربران در آن می‌توانند پستی برای اطلاع رسانی یا کاربرد‌های دیگر استفاده کنند. یکی از استفاده شرکت‌های مطرح از توییتر برای انتشار اخبار‌های مهم شرکت است که  کارمندان و مدیران این شرکت‌ها با استفاده از توییتر دیگر افراد را از اخبار و مسائل دیگری که نیاز به رسانه‌ای شدن مطلع می‌سازند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

توییتر چند وقت پیش اعلام کرده بود که می‌خواهد سیستم فیلتر جدیدی را به توییتر آورد تا با این ویژگی به شما کمک کند اکانت‌هایی که شمارا دنبال نمی‌کنند را به حالت سکوت یا همان “Mute” ببرید. کمپانی توییتر این سیستم فیلتر جدید را در چند وقت اخیر برای نسخه وب ، آی او اس و اندروید آپدیت کرد که در این آپدیت ویژگی حالت سکوت را به گزینه‌های برنامه اضافه کرد. با استفاده از این ویژگی شما میتوانید افرادی که با عکس پیشفرض ، ایمیل یا تلفن تایید نشده از اکانت خود استفاده می‌کنند را به حالت سکوت ببرید. همچنین افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند را نیز میتوانید به حالت سکوت ببرید.

توییتر نیز اعلام کرد که با این ویژگی کاربران کنترل بهتری بر روی هشدار‌هایی که از سمت توییتر می‌آید را دارند. همچنین اعلام کرد با این ویژگی شما میتوانید افرادی که شمارا دنبال نمی‌کنند یا اکانت‌های تازه ساخته شده را به حالت سکوت “Mute” ببرید. این ویژگی در حال حاظر تنها برای نسخه وب توییتر ، اندروید و آی او اس در دسترس است.

همچنین توییتر در توییتی این ویژگی را اعلام کرد:

Now you have even more control over your notifications. Mute accounts that don’t follow you, new accounts, and more

حالا شما میتوانید کنترل بیشتری از قبل بر روی هشدار‌ها داشته باشید. میوت کردن اکانت‌هایی که شمارا دنبال نمی‌کنند و اکانت‌های تازه ساخته شده و غیره

کابران توییتر در نسخه وب برای استفاده از این ویژگی باید بر روی Setting کلیک کرده و سپس قسمت‌های “preferred filters” را چک کنند. کاربران اندروید و آی او اس نیز میتوانند این ویژگی را در قسمت “Notifications timeline ” پیدا کنند.

نظر شما درمورد این ویژگی جدید توییتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji