حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصمیم سامسونگ برای فروش گلکسی نوت ۷ (نوت FE) در کشورهای بیشتر

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ

سامسونگ با ارائه گلگسی نوت۷ ضربه بزرگی به شرکت خود از نظر اعتماد مشتریان زد . مشکلات گلگسی نوت۷ باعث شد تا سامسونگ تصمیم به جمع آوری این گوشی به هر نحو ممکن از کشورها کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ شاید تصمیم به فروش دوباره Galaxy Note FE یا همان گلگسی نوت۷ ترمیم شده کند. این تصمیمی است که شاید سامسونگ برای فروش دوباره این گوشی در برخی از فروشگاه‌ها بگیرد. سامسونگ پس از عرضه گلگسی نوت۷ و حادثه‌های بیش از حد آن تصمیم به جمع آوری این گوشی از کشور‌ها شد و قول داد تا برای رفع این مشکل راه حلی یابد. که در برخی جهات موفق و در برخی جهات ناموفق بود. اما سامسونگ از فروش این گوشی دست نکشیده است و می‌خواهد تا نسخه ترمیم شده آن را دوباره برای فروش بگذارد و این فروش را ابتدا از کره جنوبی شروع کرده است. با توجه به این گزارش می‌توان امیدوار شد تا نسخه ترمیم شده گلگسی نوت۷ به زودی در بقیه فروشگاه‌ها نیز موجود شود.

در ابتدا گزارش شد که سامسونگ تنها حدود ۴۰۰هزار نسخه از این تلفن همراه را در کره جنوبی به فروش رسانده است. این شرکت در حال حاظر تایید کرد که دیگر هیچ نسخه‌ای از این موبایل در این کشور فروخته نخواهد شد.

سامسونگ هیچ‌گاه این حرف را تایید نکرده است که این گوشی تنها در کره جنوبی فروخته خواهد شد ، اگر به قبل برگردیم ، این شرکت گفته است که نسخه ترمیم شده گلگسی نوت۷ به برخی از فروشگاه‌ها برای فروش فرستاده خواهد شد اما جزئیاتی از اینکه کدام فروشگاه‌ها مد نظر این شرکت است حرفی گفته نشده است.

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که این تلفن همراه می‌تواند راهی برای دیگر فروشگاه‌های نوظهور در منطقه باشد. البته طرفداران نوت۷ در آمریکا نباید منتظر این نسخه از تلفن همراه باشند به دلیل اینکه سامسونگ در گزارشی تایید کرده است که این گوشی به این منطقه فرستاده نخواهد شد.

سامسونگ فروش این تلفن همراه را از چند هفته پیش در کره جنوبی شروع کرده است و انتظار می‌رود تا به زودی به دیگر کشور‌ها نیز برای فروش فرستاده شود

نظر شما درباره کار سامسونگ چیست؟ ایا این نسخه به ایران نیز راه پیدا خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji