حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Colorful از مادربرد Colorful iGame X299 Vulcan X مبتنی بر تراشه X299 رونمایی کرد

امروز شرکت نام آشنای Colorful از جدید ترین مادربورد خود مبتنی بر سوکت  قدرتمند LGA2066 رونمایی کرد. در ادامه برای آشنایی با این مادربرد با ترنجی همراه باشید.

مادربورد Colorful iGame X299 Vulcan X  امروز در حالی معرفی شد که چند وقت پیش در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ در معرض عموم قرار گرفته بود. این مادربورد در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد که  تنها تفاوت این دو مدل در رنگ مدار چاپی، هیت سینک VRM، ورودی و خروجی های I/O و PCH مادربورد می‌باشد که در مدل سفید رنگ این موارد به رنگ سفید و در مدل مشکی اکثر این قطعات به رنگ مشکی تولید خواهند شد .

 

ویژگی های سخت افزاری هر دو مدل یکسان است و تفاوتی ندارد؛ هر دو مادربورد شامل کانکتور های ۲۴ پین ATX ( برای تأمین برق مادربورد ) ۸ پین EPS ( برای تأمین برق پردازنده ) و ۶ پین PCIe (برای تأمین برق کارت گرافیک از روی مادربورد) می‌باشد. مدار رگولاتور ولتاژ ۱۰ فاز VRM برای تغذیه CPU، هشت اسلات رم DDR4 و چهار اسلات PCI-Express 3.0 با پهنای باند X16 بخشی از امکانات این مادربرد رده بالا می‌باشد.

 

و اما می‌رسیم به درگاه‌های ذخیره سازی، دو پورت M.2-22110 و M.2-2280 با سرعت انتقال ۳۲ گیگابیت بر ثانیه (۳۲Gb/s)، شش پورت SATA 6GB/s، دو پورت USB 3.1 (یکی type-A و دیگری type-C)، شش پورت USB 3.0 (چهار عدد برای پنل پشتی و دو عدد برای پنل جلو) و دو عدد پورت USB 2.0 مخصوص تجهیزات گیمینگ که به تثبیت کننده الکتریکی مجهز شده‌اند.

دو پورت اترنت گیگابیتی قدرتمند که هر کدام از دو نوع کنترلر جداگانه استفاده می‌کنند (یکی از کنترلر i211-AT و دیگری از Realtek DragonLAN 8118AS)

 

 

بخش صوتی از کنترلر مخصوص Realtek ALC1220 CODEC استفاده میکند ، نسبت سیگنال به نویز ۱۲۰ dBA نشان دهنده قدرت صوتی  بسیار بالای بخش صوتی  این مادربورد میباشد. آمپلی فایر هدفون ، خازن های صوتی مخصوص و برد چند لایه بسیار با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های این مادربورد قدرتمند میباشد.

بایوس دوگانه با قابلیت سوییچ دستی و امکانات اورکلاک حرفه‌ای از دیگر قابلیت های گنجانده شده در این مادربورد بی‌نظیر می‌باشد.شرکت Colorful هنوز در مورد قیمت جهانی این مادبورد سخنی به میان نیاورده است اما اگر طبق روال محصولات گذشته این شرکت قیمت گذاری شود ، قیمت آن به نسبت امکانات بسیار خوب آن کاملا مناسب خواهد بود.

دیدگاه شما در مورد محصول جدید شرکت Colorful چیست ؟

نظر خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد علی امیری