حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Apacer ماژول حافظه‌های جدید خود را معرفی می‌کند؛ برای فرکانس 3466 مگاهرتز آماده باشید!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

شرکت Apacer نامی آشنا در تولید حافظه‌های اصلی (RAM) به تازگی به معرفی چند کیت ماژول حافظه‌های اصلی پرداخته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید

شرکت مذکور پس از عرضه درایوهای SSD موسوم به PT920 Commando، سعی داشته تا قدرتی بیشتر را برای سیستم‌های خانگی کاربران ارائه دهد؛ سری جدید حافظه‌های RAM شرکت Apacer در مدل COMMANDO از نوع DDR4 عرضه خواهند شد؛ این درایوهای DDR4 در حجم‌های 8 گیگابایت، 16 گیگابایت و در نهایت  32 گیگابایتی در کیت‌های دوتا کانال (Dual) و چهار کانال (Quad) عرضه خواهند شد. حافظه‌های COMMANDO طبق منبع خبری از دسته حافظه‌های پر سرعت مخصوص مصرف گیمینگ هستند، که به کنار از آن مشخصات روی کاغذ نیز بیانگر این حالت هستند.

حافظه‌های COMMANDO همگی از پروفایل XMP نسخه دوم پشتبانی می‌کنند، و طبق گفته شرکت سازنده این حافظه‌ها برای هر دو پلت‌فرم اینتل و AMD سازگاری کامل را دارند. در میان تمامی کیت‌های جدیدی که از سوی Apacer عرضه خواهند شد، پرچمدار این سری کیت 32 گیگابایتی چهار کانال همراه با ولتاژ کاری 1.35V (ولت)، تایمینگ 42-18-18-18 CL و فرکانس 3466 مگاهرتز است. زمان عرضه و یا قیمت این ماژول‌های حافظه جدید موسوم به COMMANDO از سوی شرکت Apacer تا حالا مشخص نشده است. در ادامه شاهد تصاویر این محصول جدید شرکت Apacer باشید؛ نظر شما درباره این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما در وب‌سایت ترنجی به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist