حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری تیم نوکیا با Zeiss برای تحقق بهترین تجربه عکس‌برداری در یک گوشی هوشمند اندرویدی

نوکیا بار دیگر برای عرضه بهترین تجربه عکس‌برداری ممکن بر روی یک گوشی هوشمند با کمپانی Zeiss مشارکت کرد. نوکیا بیش از یک دهه پیش، برای گوشی هوشمند لومیا ۱۰۲۰ خود با Zeiss همکاری کرده است. حاصل این همکاری در آن زمان موجب آن شد که لومیا ۱۰۲۰، بهترین کمرافون در بخش خود تلقی شود. با ترنجی در ادامه همراه باشید.

اکنون شرکت HMD Global که نام تجاری نوکیا را مدیریت می‌کند؛ نوید یک همکاری منحصر به فرد را با Zeiss برای گوشی های هوشمند آینده‌اش داده است. با این حرکت، نوکیا قرار است بار دیگر استاندارد جدیدی را برای عکسبرداری در صنعت گوشی های هوشمند تنظیم کند.

آرتو نوملا، مدیر عامل شرکت HMD Global می گوید:

“همکاری با Zeiss یکی از بخش های مهم تعهد ما برای خلق بهترین تجربه ممکن برای مشتریان ما است. طرفداران ما بیش از یک دوربین عالی برای گوشی هوشمندشان از ما می‌خواهند؛ آنها یک تجربه عکس‌برداری کامل می خواهند که نه تنها استاندار تنظیم ‌کند بلکه بتواند آن را دوباره تعریف کند. طرفدارانمان این انتظار را دارند که پیشرفت تصویری جامع را همراه با Zeiss برای همه ارائه کنیم.”

نوکیا و Zeiss هنگامی که برای اولین بار باهم همکاری کردند انقلاب جدیدی را در صنعت عکس‌برداری گوشی های هوشمند رقم زدند. از جمله دستاورد های این دو کمپانی می‌توان به نوکیا PureView اشاره کرد که اولین گوشی هوشمند multi-megapixel در این صنعت بود. می‌تواند جالب باشد زمانی که ببینیم این دو شرکت، چگونه برای باری دیگر استاندارد های تصویربرداری را دگرگون می‌کنند.

دکتر ماتیاس متز، عضو هیئت مدیره گروه Zeiss، می گوید:

“همکاری Zeiss با شرکت HMD Global برای گوشی های هوشمند نوکیا می‌تواند تجسم جامع مصرف کنندگان از تجربه تصویربرداری را دوباره براساس تعالی و نوآوری بازبینی کند. مشارکت ما برپایه همبستگی استوار بوده و ما مشتاقانه برای سفر به آینده پیشرفته تصویربرداری گوشی های هوشمند منتظریم.”

در حال حاضر نوکیا برای بازگرداندن افتخارات از دست رفته اش بر روی گوشی های هوشمند اندروید کار می‌کند. با مشارکتی که شکل گرفته است؛ ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نوکیا از Zeiss درپرچمدار جدید خود نوکیا ۹، که چندی پیش شایعه اش منتشر شده بود استفاده خواهد کرد. برخی از شایعات، دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی را برای نوکیا ۹ نوید می‌دهند.

هردو شرکت در تلاش هستند تا آخرین فناوری های تصویربرداری را در این گوشی هوشمند اندرویدی به کار گیرند. این همکاری قطعا به طراحی لنز محدود نخواهد شد و Zeiss می‌تواند تخصص خود را در تمامی زمینه ها به اشتراک بگذارد.

با توجه به اینکه این روزها کیفیت عکس‌برداری یکی از معیار‌های مهم در انتخاب گوشی هوشمند است؛ آیا این مشارکت می‌تواند در موفقیت پرچمدار آینده نوکیا نقش بزرگی ایفا کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا