حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه مهم‌ترین اخبار امروز دنیای فناوری ؛ یکشنبه ۱۴ خرداد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

با توجه به تغیرات محتوایی اتفاق افتاده در ترنجی، سعی داریم در کنار پوشش تحلیلی اخبار، سرتیتر مهم‌ترین اتفاقات افتاده را هر شب راس ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه با هم مرور کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

۱- ورژن بتای  Xperia home  در Google play Store قرار گرفت

کمپانی مشهور سونی چندین سال است که روی xperia home  کار میکند اما با این وجود سونی نسخه بتای home  خود را در Google play store  قرار داد تا علاقه مندان بتوانند این xperia home  را به راحتی در تلفن هوشمند خود نصب کنند.

۲- سامسونگ در ماه نوامبر اندروید ۷ را برای Galaxy J5 2015  اراعه خواهد کرد

سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کننده های تلفن همراه است و با وجود این  تلفن های میان ردهی زیادی را تولید کرده است حال سامسونگ گفته که در ماه نوامبر امسال اپدیت اندروید ۷ را برای Galaxy J5  عرضه خواهد کرد.

۳- اپدیت جدید پیام رسان محبوب شرکت Google 

اپدیت جدید پیام رسان محبوب Google Allo  شامل پشتیبانی از فیلمبرداری با کل صفحه و بهبود عملکرد برنامه معرفی شد.

۴- تصاویر  جدید LG V30  به بیرون درز کرد

تصاویز جدید  LG V30  نشان میدهد که پرچمدار جدید الجی یک گوشی کاملا متفاوت با قابلیت های منحصر به فرئ است با این حال نمیتوان تا روز معرفی این پرچمدار جدید قضاوت کرد.

 

۵- چه چیز هایی در WWDC 2017  از اپل انتظار میرود ؟

کمتر از یک روز تا گرد هم ایایی هر سال اپل مانده است و قرار است اپل از محصولات جدید خود و سیستم عامل اپل واچ ۴ و IOS 11  رونمایی کند لازم به ذکر است اپل قرار است از نسل جدید تلبت های محبوب خود یعنی Ipad نیز همراه با اسپیکر هوشمند خود در WWDC 2017  رونمایی کند.

 

۶- تیزر جدید one plus نشان میدهد که دوربین دوگانه این گوشی به صورت افقی در پشت خواهد بود

همه ی ما منتظر رونماییone pluse 5  از سوی شرکت one pluse هستیم با این وجود روزانه اخبار جدید و ویژگی های مختلف این پرچمدار در حال فاش شدن می‌باشد از ویزگی های این پرچمدار قدرتمند میتوان به وجود دوربین دوگاه پردازنده قدرتمند snapdragon835 و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ درکنار حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی اشاره کرد باید اشاره کرد که یکی از دو دوربین پشتی این محصول تک رنگ یا سیاه سفید می‌باشد تا با تلفیق عکس ثبت شده از دولنز بتواند تصاویر بهتر و دقیق تری را اراعه کند.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهدی نورمحمدی