حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باکس آفیس: پیشتازی نگهبانان کهکشان ۲

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | سینما، مطالب ترنجی

از این پس ترنجی شما را در جریان رده بندی فروش فیلم ها می گذارد. پس با ما در گزارش باکس آفیس همراه باشید.

باکس آفیس چیست؟

شاید این سوال هم اکنون در ذهن شما باشد. باکس آفیس موجو (Box Office Mojo) یک وب‌سایت مربوط به فیلم است که توسط برندون گری و در سال ۱۹۹۸ به وجود آمد و هر ماه حدود یک میلیون بازدیدکننده دارد. این وبگاه زیرمجموعه آمازون دات کام است و به صورت روزانه فروش فیلم‌هایی که به نمایش در می‌آیند را ثبت می‌کند و در واقع یکی از بزرگترین منابع در مورد فروش فیلم‌ها است.

آخرین رده بندی

۱-نگهبانان کهکشان ۲

نگهبانان کهکشان ۲ جدیدترین فیلم استودیو موفق “مارول”، تا کنون فروش فوق العاده ای داشته است. این فیلم تا کنون حدود ۳۰۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرده و سود زیادی برای سازندگان داشته است. همچنین این فیلم پرفروش ترین فیلم بدون ابر قهرمانانی مانند آیرون من (Iron man) و اسپایدرمن است.

۲-بیگانه: کاوننت (Alien: Covenant)

مهم ترین و آخرین اکران این هفته یعنی بیگانه توسط ریدلی اسکات ساخته شده است و بر خلاف انتظار ها فروش خوبی در ابتدا نداشت. این فیلم در ژانر علمی-تخیلی ساخته شده و بودجه ای در حدود ۹۷ میلیون دلار خرج آن شده است و تا اکنون حدود ۴۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرده است.

۳-شاه آرتور: افسانه شمشیر

اکشن فانتزی «شاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر» (King Arthur: Legend of the Sword)، اولین شکست تابستان ۲۰۱۷ که در طول هفته‌ی گذشته سروصدای بزرگی به راه انداخت، در رده سوم این لیست قرار دارد. اما چرا یک شکست؟ به دلیل اینکه این فیلم افتتاحیه بسیار بدی را پشت سر گذاشت و نتوانست برادران وارنر را به سود اولیه برساند ولی در آینده فروش بسیار بد افتتاحیه را کمی جبران می کند. این محصول تا اکنون حدود ۳۰ میلیون دلار فروش کرده است.

۴-همه‌چیز، همه‌چیز

از اکران های جدید باکس آفیس می توان به “همه چیز، همه چیز” (Everything, Everything) اشاره کرد. این فیلم هم شروع خوبی نداشت اما رفته رفته خود را جمع کرد. این محصول با هزینه ای حدود ۱۰ میلیون دلار توسط کمپانی های برادران وارنر و ام جی ام ساخته شده و تا الان حدود ۱۳ میلیون دلار فروش کرده است.

۵-ربوده شدگان

نویسنده و کارگردان این فیلم، جاناتان لوین، از کارگردانان حوزه طنز و کمدی است. این فیلم تا اکنون حدود ۳۴ میلیون فروش کرده است.

۶- Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul

 فروش: ۷٫۵ میلیون دلار

۷- The boss baby

فروش: ۱۶۶ میلیون دلار

۸- سرنوشت خشمگین

فروش: ۲۲۰ میلیون دلار

۹- دیو و دلبر

فروش: ۵۰۰ میلیون دلار

۱۰- How to be a Latin lover

فروش: حدود ۳۰ میلیون دلار

نظر شما در مورد این لیست چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
etemadian

آفرین بر ترنجی
این بخش تازه اضافه شده خیلی عالیه و قطعا مخاطبان زیادی هم خواهد داشت
منتظر بخش خودرو و ایرانگردی هم هستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...