حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدام گوشی سامسونگ توانست در بازار آمریکا بیشترین فروش را داشته باشد؟

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس شانس بسیار خوبی را دارند که بتوانند در بازار جهانی رشد بسیار خوبی داشته باشند اما یکی دیگر از بازار های بسیار مهم که آمار و اطلاعات زیادی از آن منتشر می‌شود، بازار آمریکا خواهد بود. تمامی شرکت‌های در کنار توجه به بازار دیگر کشور‌ها، تلاش می‌کنند که حضور موفقی در بازار آمریکا داشته؛ گلکسی نوت ۷ نتوانست رشد خوبی را برای سامسونگ رغم بزند از همین رو تمام توجه به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس است. در ادامه همراه باشید تا نگاهی به سامسونگ در آمریکا داشته باشیم.

به نظر شما کدام دستگاه سامسونگ توانسته است در بازار آمریکا بیشترین فروش را داشته باشد؟ برند سامسونگ تا به این لحظه ۱۵٫۶ درصد از تمام دستگاه‌های فعال شده را مربوط به گلکسی اس ۵ می‌داند. همان دستگاهی که در زمان رونمایی به شدت مورد حمله قرار گرفت و شاهد بودیم که تمامی سایت‌های فناوری از طراحی آن خورده گرفته اما در نهایت این دستگاه فروش بسیار خوبی را برای شرکت سامسونگ رقم زده است.

البته در میان این مطلب این را هم اشاره کنیم که همین میزان اشتیاق برای کاربران در دیگر بازار‌های هم وجود داشته است و در خود بازار ایران هم شاهد استقبال گرم از این گوشی بودیم. گلکسی اس ۵ اولین گوشی سامسونگ بود که با IP67 در کنار ۲GB رم و یک صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی از نوع Super AMOLED رونمایی شد.

بعد از این گلکسی اس ۷ را می‌توان دستگاه پر مخاطب بعدی بنامیم. این دستگاه هم اکنون ۱۱٫۵ درصد از دستگاه‌های فعال بازار آمریکا را تشکیل داده است. گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به عنوان دو دستگاه کاملا تکامیل یافته به نسبت گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج شناخته می‌شود چرا که بسیاری از کاربران که سری اس ۶ را خریداری کردند پس از رونمایی از اس ۷ به سراغ آن رفتند چرا که خود سری اس ۶ هم اکنون ۱۰ درصد فعال در بازار دارد.

در ادامه آمار آمده است که تقریبا ۶۴ درصد از کاربران گلکسی اس ۶ قصد داشتند دستگاه بعدی را از سامسونگ انتخاب کنند. سال گذشته‌اش ۷۶ درصد از کاربران گلکسی اس ۵ انتظار مدل بعدی سامسونگ بودند. هم اکنون حدود ۵۵ درصد از افراد منتظر هستند تا در ۱۲ ماه آینده به سراغ یک دستگاه دیگر از سامسونگ بروند.

به نظر می‌رسد بر اساس امار بازار آمریکا استقبال گرمی از گلکسی اس ۸ داشته باشد. تاکنون گفته شده تنها ۵ درصد از افرادی که سامسونگ داشته‌اند حاضر به خرید آیفون شده‌اند که عدد بالایی نیست و نشان می‌دهد سامسونگ وفاداری خوبی را تشکیل داده است.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

صدراجان حتى جند سایت داخلى هم بررسى اس٨ و گذاشتن جز ترنجى!
بنظرتون خیلى طولش ندادین؟!

Jonas

از اس فایو متنفرم
داغون ترین پرچمدار سامی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....