حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل بزرگ اپل: تعبیه تاچ ایدی در ایفون ۸ سود کمی دارد!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، حتما بخوانید، مطالب ترنجی

چند روز پیش درباره آنالیز های وال استریت درباره قابلیت ۳D سنسینگ اخباری منتشر شد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که تا زمان عرضه ایفون ۸  از جزییات این ویژگی با خبر نخواهیم شد. با ترنجی همراه باشید!

این ویژگی برای تشخیص هویت از طریق دوربین جلو برنامه ریزی شده است تا کاربران راحت تر قفل گوشی را باز کنند. همچنین این  قابلییت  عمق میدان را محاسبه می‌کند، پس دیگر به دوربین دوگانه برای افکت بلور که در حالت پرتره ایفون ساخته می‌شد، احتیاجی نیست.

امروز شایعه دیگری درباره مدل پریمیوم ۲۰۱۷ ایفون در فضای مجازی مطرح شد. تیموتی ارکوری از cowen &co یادداشتی منتشر کرد که حاوی خبر های آزار دهنده ای بود. بدلیل انکه اپل تصمصیم به حذف دکمه ها در پرچم دار جدید خود یعنی آیفون ۸ گرفته، که باعث می‌شود تقریبا تمامی قسمت جلویی گوشی را صفحه تشکیل دهد. همچنین کمپانی قصد دارد که اسکنر شناسایی اثر انگشت را زیر صفحه نمایش قرار دهد. زمانی که ارکوری زنجیره تامین اپل را بررسی می‌کرد، متوجه شد که نرخ بازدهی AuthenTec Technology اپل بسیار کم است. همچنین گفته شده که اپل تمایلی به رو آوردن به تولید کتتده های خارجی ندارد.

برای ورژن ۵٫۸ اینچی با صفحه نمایش اولد ،بزرگترین مشکل تعبیه سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. با راه حل AuthenTec، همچنان نرخ سود درونی اپل کم باقی مانده است و به نظر می‌رسد اپل تمایلی به استفاده از محصولات دیگر تولید کننده ها ندارد.

طبق بررسی ها سه راه حل به اپل پیشنهاد می‌شود.اول آنکه میتواند تصمیم بگیرد که از تاچ ایدی صرف نظر کند و فقط از تشخیص هویت استفاده کند .با توجه به گفته های ارکوری بعید به نظر می رسد اپل از تعبیه  این قابلیت دست بکشد . راه دوم این است که اپل تاچ ایدی را به پشت منتقل کند اما به نظر می‌رسد که این اقدام آنچنان کاربر پسندانه نباشد . بالاخره اپل می‌تواند آیفون ۸ را به همراه آیفون ۷اس و ۷اس پلاس رونمایی کند؛ اما احتمالا تا وقتی که مشکل نرخ سود کم مدل پرمیوم حل شود ،از رو نمایی آن خود داری خواهدکرد.

از قبل به طور قابل توجهی شایعه درباره تاخیر در رونمایی آیفون ۸ در فضای مجازی مطرح شده ، پس می‌توانیم این توضیحات را نیز به بقیه آنها اضافه کنیم .طبق پیش بینی های قبلی وال استریت با وجود تصمیم مدیران اپل برای تاخیر در عرضه مدل پرمیوم آیفون انتظار می‌رود  ایفون ۸ در مدت تعطیلات به بازار عرضه شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

انقد مردمو میچاپه . بعد یک قابلیتی میزاره تو گوشیش میگه سود نداره. باو هر گوشیی که تولید میکنی همش براش سوده . حالا ی بار باید ب نفع کاربر کنار بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی