حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در آیفون 8 سیری را با استفاده از دکمه پاور فعال کنید

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، موبایل

با توجه به اخباری که به‌تازگی منتشر شده است اپل راهی جدید برای فعال‌سازی سیری در اسمارت‌فون جدید خود، آیفون 8 در نظر گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی آن بپردازیم.

در حال حاضر فعال کردن دستیار صوتی سیری از طریق فشردن و نگه‌ داشتن دکمه هوم صورت می‌گیرد. اما با توجه به گزارشاتی که قبلا مشاهده کردیم به احتمال زیاد آیفون 8 فاقد دکمه فیزیکی هوم خواهد بود. در این صورت اگر نخواهید سیری را با دستور صوتی فعال کنید چه خواهید کرد؟ خب اگر خبری که به‌تازگی منتشر شده است صحیح باشد، با توجه به مدارکی که توسط تعدادی از توسعه‌دهنگان در سورس‌ها یافت شده است، فعال کردن سیری در آیفون 8 از طریق دکمه پاور انجام پذیر خواهد بود.

آیفون 8

این روش، جدید و خلاقانه خواهد بود اما مطمئنا اپل به دلیل سیاست‌های خود ترجیح خواهد داد کاربران از همان جمله معروف “Hey Siri” برای فعال‌سازی این دستیار صوتی استفاده کنند. زیرا همین الآن هم دکمه پاور برای اعمال زیاد و مختلفی در اسمارت‌فون‌ های اپل استفاده می‌شود که از جمله آنان می‌توان اشاره کرد به: خاموش و روشن کردن صفحه دستگاه، خاموش و روشن کردن خود دستگاه و البته ویژگی جدید کمک اضطراری که احتمالا آن‌ هم به دکمه پاور مربوط خواهد شد. بنابراین به نظر می‌رسد اپل قصد دارد باز هم به کاربردهای دکمه پاور بیافزاید تا اگر از گفتن دستورهای صوتی خجالت می‌کشید و یا به هر دلیلی علاقه‌ای به استفاده از آن‌ها ندارید، راه دیگری نیز در پیش رویتان باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا با این روش موافق هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

حیف این دکمه های فیزیکی دوست داشتنی که دارند از جلوی گوشی ها حذف میشند، من بشخصه خیلی از اون دکمه گرد انگشت شناس جلوی آیفون خوشم میومد

Peiman

منتظرم ببینم بالاخره چی زده بعد از این همه شایعه و حدس و…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.