حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نمونه اولیه اسمارتفون های خم‌شونده با صفحه دوگانه را آزمایش می‌کند!

در طی چند سال گذشته تعداد زیادی شایعه درباره بلندپروازی سامسونگ برای طراحی و تولید گوشی هایی با صفحه نمایش خم شونده وجود داشته است. در سال ۲۰۱۷  بعد از اینکه این غول تکنولوژی سئولی گلکسی ایکس را ثبت کرد و این شایعه ها داغ تر شد. احتمالا در سه ماهه چهارم ۲۰۱۷ شاهد رونمایی دستگاه افسانه‌ای سامسونگ باشیم؛ برای جزییات بیشتر با ترنجی همراه باشید.

اکنون ET News افشا کرد؛که احتمالا سامسونگ آزمایش اولین نمونه‌های اسمارتفون‌هایی با صفحه دوگانه را شروع کرده است. طبق منابع نا مشخص اسم این نمونه اولیه گلکسی ایکس است .ظاهرا دستگاه های خم شونده  را میتوان تا ۱۸۰ درجه باز کرد و آن ها دارای دو صفحه نمایش امولد هستند که توسط یک لولا به هم متصل شده‌اند . یکی از این منابع علت این آزمایش ها را اینگونه توضیح داد:

به نظر می‌رسد سامسونگ آرام و محتاطانه این صفحه نمایش‌های دوگانه را  آزمایش می‌کند تا ایده های مربوط به اسمارتفون های آینده را تکمیل کند.

این منبع همچنین اشاره کرد که سامسونگ در حال تلاش برای نهایی کردن تحقیقات مربوطه با هدف کلی تولید تعدادی محدود از گلکسی ایکس در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ می‌باشد . لازم به ذکر است که سامسونگ سفارش۲۰۰۰-۳۰۰۰ واحد صفحه نمایش دوگانه برای ساخت این دستگاه را داده‌ا ست!

همانطوری که می‌دانید نباید به اطلاعاتی  که از از منابع  ناشناس و یا با نام مستعار در فضای مجازی منتشر می‌شود اطمینان کرد و اصولا نباید جدی گرفت. اگر چه که علاقه کمپانی های بزرگی مانند اپل، ال جی، سامسونگ به تولید دستگاه های الکترونیکی  با صفحه نمایش خم شونده بر کسی پوشیده نیست. پس چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد که در آینده ای نزدیک سامسونگ اسمارت‌فون های منعطف خود را رونمایی کند.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

فک نکنم زیاد استقبال بشه .مثه gflex یا round . چون مردم ریسک نمیکنن .بگیرن ببینن چیه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی