حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس آخرین شایعات وان پلاس ۵ احتمالاً ۸ گیگابایت رم خواهد داشت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، وان‌پلاس

در زبان چینی عدد ۴ شماره‌ی بدشانسی به‌حساب می‌آید و به همین دلیل شرکت وان پلاس تصمیم گرفته بعد از وان پلاس ۳T مستقیماً به سراغ وان پلاس ۵ برود. بر اساس گزارشی که از چین منتشر شده، پرچم‌دار بعدی وان پلاس نیز مانند محصولات سال‌های گذشته‌ی این شرکت که همگی با مشخصات فنی بسیار قدرتمندی تولید شده بودند و وان پلاس ۳ یکی از اولین محصولاتی بود که به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شد؛ این بار نیز احتمال دارد وان پلاس ۵ همراه با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم تولید شود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

قلب تپنده‌ی این دستگاه اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود که از هشت هسته‌ی پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۴۰ تشکیل شده است. نمایشگر این محصول نیز مانند دیگر پرچم‌داران ۲۰۱۷ مطمئناً حاشیه‌ی کمتری خواهد داشت و رزولوشن تصویر نیز به ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ افزایش پیدا خواهد کرد؛ در واقع این محصول اولین گوشی هوشمند وان پلاس خواهد بود که رزولوشنی بالاتر از FHD دارد. به‌علاوه در گزارش امروز آمده که این دستگاه احتمالاً با دوربین دوگانه تولید خواهد شد و انتظار می‌رود که پرچم‌دار جدید وان پلاس نیمه‌ی دوم سال جاری با قیمتی زیر ۵۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

پس از دو دستگاه اخیر این شرکت یعنی وان پلاس ۳ و وان پلاس ۳T مطمئناً عرضه‌ی دستگاهی که به ۸ گیگابایت رم مجهز شده باشد، چندان دور از انتظار نیست؛ بنابراین همچنان منتظر اخبار بیشتر از این محصول باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش