حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی آیفون ۸ با تاخیر همراه است!

فصل بهار تازه شروع شده و ساکنان نیم کره شمالی آب و هوای گرم و دوباره تجربه می‌کنند. عجیب به نظر می‌آید که الان به تعطیلات تابستان و رویداد‌های آن فکر کنیم! وال استریت بخاطر پیش‌بینی‌های درست برای مشتری‌هایش باید نگاهی روبه جلو داشته باشد! امروز او به مشتری‌هایش در یادداشتی گفت که آیفون دهمین سالگرد اپل که احتمالا آیفون ۸ نام گذاری می‌شود، مطابق انتظار در سپتامبر رونمایی نخواهد شد! با ترنجی همراه باشید! 

آقای وایت همچنین گفت تکنولوژی ۳D Sensing برای اپل مشکلاتی را بوجود آورده است. این تکنولوژی  دردسر ساز  به کاربران اجازه تشخیص هویت و بدنبال ان بازگشایی قفل گوشی را می‌دهد! وایت همچنین اضافه کرد که این تکنولوژی و صفحه نمایش اولد فقط در ورژن پرمیوم ۲۰۱۷ آن وجود دارد. به تازگی سامسونگ و اپل قراردادی با محتوای فروش ۷۰ تا ۹۵ میلیون پنل اولد سامسونگ برای ایفون ۸ امضا کرده‌اند! در ۲۰۱۸ و بعد از آن تمام مدل‌های آیفون به جای صفحه نمایش LCD به صفحه نمایش OLED مجهز خواهند شد!

 

تحلیلگران می‌گویند اپل در سپتامبر هم سفارشات پیش خرید آیفون ۷اس و برادر بزرگترش ۷اس پلاس را قبول می‌کند، ولی این دو مدل تمامی قابلیت های جدید آیفون ۸ را ندارند. وایت همچنین گفت که آیفون ۸ گران قیمت در تعطیلات ۲۰۱۷ برای خرید موجود است. با وجود قیمت بالای محصولات اپل  این کمپانی  رکورد دار بیشترین فروش در تعطیلات است! در سال گذشته اول ۷۸٫۳ میلیون دستگاه را در ماه اکتبر تا دسامبر فروخته است.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی