حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۹ با قابلیت صوتی Nokia OZO Audio خواهد آمد؟

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | نوکیا

نوکیا بازگشت دوباره خود به دنیای تلفن های همراه هوشمند را با ارایه هایی قابل انتظار و محتاطانه آغاز نمود. نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ دستگاه هایی از رده اقتصادی تا رده میانه بودند که آخرین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۷٫۱ را ارایه می دهند. شایعاتی درباره نوکیا ۸ یا نوکیا ۹ برای پرچمدار اندرویدی این شرکت فنلاندی در میان است. امروز اما با انتشار ویدیویی جدید از نوکیا، این شایعات قوت گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با Nokia OZO Audio که سیستم صوتی جدید این شرکت است آشنا شویم و شایعات پیرامون نوکیا ۹ را بخوانیم.

[aparat id=”0CoW7″]

در تیزر بالا نوکیا به ما سیستم بهبود صوتی خود یعنی OZO Audio را معرفی می کند. با این سیستم شما می توانید صدا را به صورت ۳ بعدی با کیفیت بالاتر ضبط و پخش کنید. این کیفیت زمانی به دستگاه شما خواهد آمد که ۴ میکروفون روی دستگاه شما قرار داشته باشد. نوکیا اوزو تجربه ۳ بعدی بهینه شده برای هدفون ها و سیستم صوتی فضایی را ارایه می دهد. همچنین ارایه پخش ۳ بعدی با کیفیت بالاتر برای دستگاه های واقعیت مجازی با قابلیت پایش حرکت سر را عرضه خواهد کرد. همچنین قابلیت پخش استریو با کیفیت تر فایل های صوتی برای دستگاه هایی که از Nokia OZO پشتیبانی نمی کنند را دارد. این سیستم صوتی در جهت دهی پخش صوتی به یک سو و کاهش سر و صدای پس زمینه در محیط اطراف را ارایه می کند.

نوکیا ۹ اما نامی است که برای پرچمدار احتمالی نوکیا انتخاب شده است. انتظار می رود نوکیا ۹ یک پرچمدار تمام قد اندرویدی با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایت در کنار حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی ۲۲ مگاپیکسلی دوتایی با فناوری زیس و دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسلی باشد. همچنین نمایشگر ۵٫۵ اینچی QHD از نوع OLED، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری و اندروید ۷٫۱ از دیگر مشخصاتی است که انتظار می رود نوکیا ۹ آن ها را ارایه کند.

نظر شما درباره نوکیا ۹ و نوکیا اوزو (Nokia OZO) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

حس ششم من میگه گوشی بی نقصی خواهد بود این مشخصاتش باشه یکی از گزینه هامه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)