حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل، اپل و آمازون قصد دارند بخش کسب‌وکار حافظه توشیبا را خریداری نمایند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، سخت‌افزار، گوگل

این که شرکت‌های موفق به زیر پرچم شرکت‌های موفق بزرگ بروند، اتفاقی بسیار خوش‌آیند خواهد بود اگر بحث انحصار مطلق به میان نباشد. گروهی از شرکت‌های مطرح همانند اپل، گوگل و آمازون علاقه خاصی به خرید بخش کسب‌وکار حافظه توشیا از خود نشان داده‌اند. این بخش را می‌تواند دومین شرکت موفق در زمینه تولید حافظه پس از سامسونگ دانست و برای شرکت‌های مطرح ارزش بسیار بالایی خواهد داشت. در ادامه همراه باشید.

این بخش از شرکت در کل برند توشیبا حدودا ۲۵ درصد تاثیر گذار بوده است. توشیبا در آخرین فصل مالی خود توانست  به رکورد ۵۰٫۹ میلیارد دلار دست پیدا کند. اما بر اساس صحبت‌های منتشر شده در سال آتی با کاهش ۹ میلیارد دلاری رو به رو است که البته هیچ ربطی به قسمت حافظه این شرکت ندارد. با این اوصاف منکر تاثیر بسیار مثبت این بخش در کل برند توشیبا نخواهیم شد.

در گزارش توشیبا اماده است که شرکتی پیشنهاد ۱۸ میلیارد دلاری برای خرید این بخش داسته اشت اما هنوز تصمیم گیری نهایی انجام نشده است. به نظر می‌رسد اپل به عنوان یکی از قطعی ترین گزینه های برای مقصد آینده این بخش از توشیبا باشد چرا که اپل در تولید آیفون‌های همکاری های زیادی با حافظه‌های توشیبا داشته است و اگر بتواند این شرکت را در دست بگیرد، مسلما کاهش هزینه‌های قابل توجهی را تجربه خواهد کرد اما از جهت دیگر این را هم در نظر داشته باشید که اپل بسیار کم خود را درگیر تولیدات سخت‌افزار می‌کند.

جالب اینجاست که در کنار سه شرکت مذکور، شرکت‌هایی چون Western Digital Corporation , Micron Technology و SK Hynix Inc هم در این لیست حضور دارند. یکی از رسانه‌های ژاپنی اعلام کرده است اپل، گوگل و امازون قصد دارند از کل توان این بخش در قسمت سرویس‌های ابری استفاده کنند! نظر شما چیست؟ آینده این بخش دست کدام شرکت خواهد بود؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....