حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لومیا نمرده است ؛ آیا لومیا ۶۵۱ در راه است؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت، مطالب ترنجی

هنوز با مرگ سری شاید ناموفق لومیا با تمام خاطرات ناتمامش کنار به شخصه کنار نیامده‌ام و با وجود تمامی مشکلاتی که با لومیای خودم داشته و دارم ، گاهی به فکر و خیال می‌روم و دلم برای لومیاهای قدیمی مثل لومیا ۵۲۰ ، ۹۲۰  ۹۲۵ تنگ می‌شود. صبر کنید. شاید سری لومیا هنوز نمرده باشد و مایکروسافت قصد بازگشت داشته باشد. شواهدی نشان می‌دهند که مایکروسافت در حال توسعه لومیا ۶۵۱ است. تلفنی که قرار است جایگزین لومیا ۶۵۰ شود.

مایکروسافت لومیا ۶۵۰ آخرین عضو از سری لومیا بود و مایکروسافت بعد از مدتی عملا تولید تمامی تلفن‌های سری لومیا را به طور کامل متوقف کرد. هر جنسی که تولید نشود بعد از مدتی در بازار کمیاب می‌شود و همین چند روز پیش تمامی تلفن‌های سری لومیا در فروشگاه آنلاین مایکروسافت از روی ویترین‌ها جمع آوری شدند. خبر رسیده است که اوضاع ویندوز موبایل روز به روز بدتر می‌شود و مایکروسافت برای آن‌که بتواند جلوی این اوضاع بد را تا حدودی بگیرد ، باید با تولید محصولاتی جدید ، نیازهای مشتریان را رفع نماید.

در استور مایکروسافت مکزیک ، تلفنی جدید با نام لومیا ۶۵۱ دیده می‌شود. شاید این کد اشتباه باشد ولی با توجه به اطلاعاتی که از قبل داریم ، مایکروسافت نمی‌خواهد در سال ۲۰۱۷ بی‌کار باشد و احتمالا یک تلفن را در این سال به بازار خواهد فرستاد.

مشخصات احتمالی لومیا ۶۵۱ عبارت است از:

  • نمایشگر ۵٫۲ اینچی از نوع امولد
  • دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلش
  • پردازنده‌ای از سری ۲XX اسنپدراگون

هنوز مشخص نیست که لومیا جدید آیا معرفی خواهد شد یا خیر؟ ممکن است این هم یک پروژه لغو شده دیگر باشد…

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com