حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه گلکسی اس ۸+ لو رفت، آشنا اما کمی متفاوت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چندی پیش تصاویری با ادعای مرتبط بودن به جعبه گلکسی اس ۸+ منتشر شد. این تصاویر شبیه به جعبه گلکسی اس ۷ بودند و کمی شک برانگیز. حال تصاویر جدیدی منتشر شده اند که قابل باورتر به نظر می رسند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این دو تصویر داشته باشیم.

در تصویر اصلی می بینیم که روی جعبه کمی تغییر کرده است. مدل در وسط جعبه درج گشته و حافظه داخلی نیز روی همین قسمت چاپ شده است. روی جعبه خیلی ساده است و مورد دیگری به چشم نمی خورد. همان رنگ مشکی و نوشته به رنگ آبی که در گلکسی اس ۷ دیدیم اینجا نیز حضور دارد. جالب این که مدل و ظرفیت حافظه داخلی به صورت کوچک و در یک خط روی لبه جعبه چاپ شده است تا در موارد انبار داری بتوان راحت تر به مشخصات کامل دستگاه دست پیدا کرد و نیاز به کاملا بیرون آوردن آن نباشد.

جعبه گلکسی اس ۸+

پشت جعبه به ما می گوید که در حال نگاه کردن به نسخه مخصوص اپراتور ورایزن هستیم. جالب اینکه هیچ اشاره به مشخصات سخت افزاری دستگاه نشده است و صرفا موارد داخل جعبه، روی آن درج شده است. این با عادت سامسونگ کمی متفاوت است، ما همیشه عادت به خواندن مشخصات مختصری از دستگاه روی پشت جعبه داشتیم.

در این مرحله نمی توان اظهار نظر قطعی درباره این تصویر لو رفته کرد، اما کار با کیفیت و کم نقصی است که نمی توان به آن خرده گرفت و دلیلی مبنی بر نادرست بودن آن آورد. گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ در تاریخ ۹ فروردین به صورت رسمی معرفی خواهد شد، نیمه اول اردیبهشت عرضه جهانی می شود و احتمالا نیمه دوم اردیبهشت در بازار کشور عزیزمان قابل تهیه باشد.

نظر شما درباره گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ چیست؟ این تصویر می تواند واقعی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

اس هشت بهترین گوشی تاریخ موبایل که تحولی در تاریخچه موبایل ایجاد خواهد کرد، الجی وسونی و هواوی مثلا پرچمدار معرفی کردن اصلا هیچ کدوم از سایت های داخلی و خارجی خبری از این پرچمدارا نمیزارن خخ، این سه تا برند زیر خبرهای اس هشت له شدن،اس هشت انقدر مهمه که همه سایت ها کوچکترین خبر رو سریع پوشش میدن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)