حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن Translator از اول فروردین ۱۳۹۶ در دستگاه‌ها و تلفن‌های قدیمی ویندوزی از کار می‌افتد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows، ٌٌWindowsPhone، اخبار، مایکروسافت

مایکروسافت اعلام کرد که اپلیکیشن مترجم (Translator App) برای دستگاه‌ها و گوشی‌های قدیمی از ۲۰ مارس ۲۰۱۷ (اول فروردین ۱۳۹۶) هیچ گونه کارآیی نخواهد داشت.

برابر اطلاع‌رسانی این شرکت، این اپلیکیشن روی دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۷٫۱، ۸ و ویندوزفون ۸ بعد از زمان اعلام شده قابل استفاده نخواهد بود.

شرکت مایکروسافت همچنین اعلام کرد که Translator app برای ویندوز ۸٫۱ و ویندوزفون ۸٫۱ به کار خود ادامه خواهد داد و به زودی به روزرسانی‌های جدیدی دریافت خواهد کرد. در عین حال، اپلیکیشن مترجم در دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل مشمول این تصمیم نخواهد بود و کارش به شکل معمول و همیشگی ادامه خواهد داد.

اپلیکیشن مترجم (Translator App) از تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۷ (اول فروردین ۱۳۹۶) از فروشگاه‌های مربوطه مایکروسافت خذف خواهد شد و به کاربران توصیه شده است تا نسبت به ارتقای نسخه‌های جدید تا قبل از زمان اعلام شده اقدام کنند.

همچنین شرکت مایکروسافت از کاربران صاحب دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۷٫۱، ۸ و ویندوزفون ۸ خواسته است تا برای بهره‌گیری از خدمات اپلیکیشن مترجم (Translator App) دستگاه خود را به ویندوز ۸٫۱، ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل ارتقا دهند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار