حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل میزان پخش صدا در زمان تماس برای اکسپریا زد ۵ توسط سونی در ماه آینده میلادی برطرف خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، سونی

اگر به یاد داشته باشید در ماه گذشته سونی آپدیت رسمی اندروید ۷ نوقا را برای یک سری از دستگاه‌ها عرضه کرد اما گویا به دلیل مشکلات ایجاد شده این بروزرسانی پس از چند روز متوقف شد و دیگر دستگاه‌های جدید نتوانستند این فضای جدید سیستم‌عامل را دریافت کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آنطور که گزارش‌ها می‌گوید و سونی موبایل هم در فروم اختصاصی‌اش تایید کرده است، کاربران اکسپریا زد ۵ پس از دریافت بروزرسانی اندروید ۷ دچار مشکل صدا در زمان تماس شده‌اند. این مشکل در کنار چند ایراد جزیی نرم افزاری دیگر توسط سونی تایید شده است و امروز با خبر شدیم که قرار است ر ماه آینده میلادی یعنی حدود ۱۵ روز دیگر با عرضه یک بروزرسانی کامل برای تمامی دستگاه‌ها، این مشکلات برطرف گردد.

البته فراموش نکنید حدودا باید تا اواسط ماه آینده صبر کنید زیرا آپدیت به صورت منطقه‌ای و اپراتوری عرضه خواهد شد. تا ان موقع پیشنهاد می‌کنیم با یک بار رست دستگاه به تنظیمات اصلی کارخانه، مشکل را تا حدی برطرف کنید البته فراموش نکنید که بک آپ اصلی خود از گوشی را داشته باشید!

 

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

بیلد اخری ۳۷۶ گوشی خیلی داغ میکنه. اگه موقع شارژ باهاش کار کنی گوشی داغ میکنه و چراغ led شارژ به نشانه قطع شدن شارژر خاموش و روشن میشه.
شارژ گوشی سریع خالی میشه. ولی من مشکلی با صدا ندارم.

Sajad

اندر احوالات سریع آپدیت دادن!!! ?

MOAZEZ

ماکه الان دوماهه روی xاندروید۷داریم هیچ مشکلی نداره

Mohammadsoly

موتورهای پردازشی تصویر خیلی دیر عمل میکنه اصلی ترین مشکل همینه.اکسپریا ایکس ۱۰ ثانیه میکشه عکس لود کنه تو آلبوم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....