حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار دومین تیزر رسمی گلکسی اس ۸ و احساس خطر سامسونگ از الجی

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

سامسونگ هنوز پرچمدار ۲۰۱۷ خود را رسما معرفی نکرده است. ۹ فروردین تاریخی است که برای معرفی رسمی آن اعلام شده است. این یعنی چیزی بیش از ۲ هفته دیگر اما به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم به پخش یک تیزر رسمی ویدیویی از تلویزیون کره جنوبی گرفته است. همچنین این ویدیو در کانال یوتیوب این شرکت نیز وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این ویدیو تبلیغاتی گلکسی اس ۸ و البته دلیل آن را بررسی کنیم.

[aparat id=”wEOR1″]

به گزارش سم طوری، همانطور که در این ویدیو می بینید، تاریخ ۱۰ فروردین اعلام می شود. مشخص نیست که این تاریخ برای معرفی رسمی گلکسی اس ۸ در کره جنوبی است یا برای تاریخی که قرار این دستگاه در خانه خود به فروش یا شاید حتی پیش فروش برسد. در این ویدیو چیز زیادی دستگیر ما نمی شود. ۸ عدد دایره که در نهایت به عدد ۸ منتهی می شود، این یک معمای ساده است، گلکسی اس ۸ در راه خواهد بود! احتمالا این دستگاه در هفت رنگ معرفی شد، طلایی، نقره ای، مشکی روشن، مشکی مات، آبی، صورتی و بنفش (!) این رنگ ها مواردی است که برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس حدس زده می شوند.

الجی جی ۶ دو برابر گلکسی اس ۷ اج و ۴ برابر گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ فروش داشته است

اما چرا سامسونگ بیش از دو هفته زودتر از موعد اقدام به انتشار یک ویدیو تبلیغاتی برای پرچمدار هنوز معرفی نشده خود کرده است؟ الجی جی ۶ در حال حاضر در کره جنوبی به فروش می رسد و رکورد روز اول فروش بسیار خوبی را ثبت کرده است. ۲۰ هزار دستگاه الجی جی ۶ در روز اول عرضه کره جنوبی به فروش رسیده است که این عدد بسیار خوبی به شمار می رود. در حقیقت این فروش ۲ برابر فروش روز اول گلکسی اس ۷ اج و ۴ برابر فروش گلکسی ای ۵ است. بدین صورتت می توان به راحتی حدس زد که سامسونگ احساس خطر کرده و سعی در یادآوری پرچمدار هنوز معرفی نشده خود، به عموم دارد.

نظر شما چیست؟ سامسونگ با تاخیر در معرفی و عرضه در بازار می تواند به خوبی از پس رقبایی که قبل از آن عرضه شده اند بر بیاید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pey_nik

الجی اول بره برد گوشیهای خود رو که تعمیرگاه ها رو پر کرده درست کنه بعد به فکر رقابت بیفته من خودم از فریب خوردگان الجی هستم که برد گوشیم (g flex2)سوخت و الان خونه ست این مشکل تو مدلهای g3.g4.v10زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)