حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Nikkei می گوید: آیفون ۸ دارای نمایشگر ۵٫۸ اینچی از نوع OLED خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

شاید تصور آنکه اپل از یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی برای نسخه معمولی آیفون در سال ۲۰۱۷ استفاده کند ، کمی سخت و عجیب باشد اما یک منبع موثق در سایت macrumors می گوید که این اتفاق ممکن است به واقعیت تبدیل شود. در این صورت شاهد انقلابی در عقاید اپل – استیو جابز خواهیم بود.

با ترنجی همراه باشید…

اگر اخبار تکنولوژی را از سال های قبل دنبال کرده باشید احتمالا باید این سخن از استیو جابز را به یاد داشته باشید که می گفت:

تلفن همراه نباید نمایشگری بزرگ تر از ۳٫۵ اینچ داشته باشد. یک اسمارت فون باید قابلیت کار کردن با یک دست را برای کاربر فراهم کند

دقیقا یک سال بعد از فوت جابز با معرفی آیفون ۵ ، نیم اینچ به نمایشگر آیفون اپل افزوده شد و شاهد سایزی برابر با ۴٫۰ اینچ بودیم. آیفون ۵ و آیفون ۵ اس بسیار خوش دست بودند و اصول جابز در آن همچنان ملموس بود ولی این رویه بیش از دو سال ادامه نداشت و تیم کوک تصمیم گرفت که در سال ۲۰۱۴ و با معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس ، دروازه جدیدی رو به دوست داران اپل باز کند.

Nikkei چند ماه قبل گفت که آیفون ۸ دارای نمایشگری ۵ اینچی خواهد بود. ۰٫۳ اینچ رشد نسبت به قبل برای دوست داران نمایشگرهای بزرگ ، بسیار جذاب خواهد بود اما اگر همین علاقمندان بدانند که آیفون ۸ با نمایشگری ۵٫۸ اینچی به بازار عرضه خواهد شد ، از خوشحالی بال در خواهند آورد!

آرزوی داشتن فبلتی با سیستم عامل iOS با نمایشگری ۵٫۸ اینچی OLED طبق گفته های Nikkei به واقعیت نزدیک است. همچنین این منبع معتبر گفته است که دو نسخه دیگر از آیفون ۲۰۱۷ (نام آن مشخص نیست) با نمایشگری از نوع LCD روانه بازار خواهد شد.

حالا بگذارید روایتی جدید را برای شما بازگو کنیم. یکی از تحلیلگران معروف KGI پیش از این اعلام کرده بود که نمایشگر آیفون ۸ تقریبا ۵٫۸ اینچ خواهد بود اما تمام آن به نمایشگر واقعی (مکانی که برای نمایش تصاویر در دیسپلی در نظر گرفته شده است) اختصاص نخواهد یافت و اندازه ای معادل ۵٫۱ تا ۵٫۲ اینچ نصیب آن خواهد شد. بقیه فضای نمایشگر به دکمه ی مجازی هوم اختصاص خواهد یافت.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com